autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Dacia C-Neo: Η Dacia καλύπτει το κενό μεταξύ Duster και Bigster
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Dacia C-Neo: Η Dacia καλύπτει το κενό μεταξύ Duster και Bigster

15/1/2024

Νέο hatchback ανακοίνωσε η Dacia για να «χτυπήσει» το VW Golf και το Opel Astra. Μετά το 2026 η κυκλοφορία, πιθανότατα θερμικός ο κινητήρας, οριακά κάτω από 30.000 ευρώ αναμένεται η τιμή του.

Η Dacia αποκαλύπτει το C-Neo, μετά το 2026 αναμένεται η κυκλοφορία

Το 2024 προβλέπεται μεγάλη χρονιά για τη Dacia. Πρώτον, αναμένεται να κυκλοφορήσει το Duster δεύτερης γενιάς, στο οποίο έχει ποντάρει πολλά η εταιρεία. Δεύτερον, θα έχουμε και νεότερα σχετικά με το Bigster, τη ναυαρχίδα της ρουμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Μέσα σε αυτόν τον πυρετό προετοιμασιών, η Dacia ανακοινώνει την επερχόμενη κυκλοφορία ενός άλλου, ολοκαίνουργιου μοντέλου, δίνοντάς του την προσωρινή ονομασία «C-Neo». Η εταιρεία δεν αφήνει πολλά να γίνουν γνωστά, και η αλήθεια είναι ότι το νέο μοντέλο δεν θα κυκλοφορήσει νωρίτερα από το 2026, και όχι πριν από την κυκλοφορία του νέου SUV της. Όσον αφορά στην τιμή και το μέγεθος, το C-Neo αναμένεται να καλύψει το κενό μεταξύ του Duster και του Bigster, ώστε να χτυπήσει τον μεγάλο ανταγωνισμό της hatchback κατηγορίας με πολύ δυνατούς παίκτες, όπως τα Volkswagen Golf και Opel Astra.

Πολύ πιθανό το σενάριο κινητήρα εσωτερικής καύσης

Η πρόσφατη ανακοίνωση του κανονισμού για τα όρια εκπομπών ρύπων των οδικών οχημάτων (Euro 7), ο οποίος αποδείχτηκε ελαστικότερος από ό,τι αναμενόταν, θα βοηθήσει την Dacia να λανσάρει ένα νέο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι την πιθανή εκ νέου αναπροσαρμογή των ορίων. Παρόλο που προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν αυτό θα είναι το C-Neo, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, στην οποία ανήκει η Dacia, δήλωσε ότι οι τιμές όλων των αυτοκινήτων πρόκειται να ανέβουν εξαιτίας του νέου κανονισμού. Πρόσθεσε μάλιστα ότι «όλοι αισθάνονται ότι ο Euro 7 δεν είναι αυτό που χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή».

Η πλατφόρμα CMF-B προσφέρει πολλές επιλογές στο σύστημα μετάδοσης

Όσον αφορά στην αρχιτεκτονική του C-Neo, το οποίο αναμένεται αργότερα να «βαφτιστεί» με ένα πιο εύηχο όνομα, το πιθανότερο σενάριο είναι η επιλογή της πλατφόρμας CMF-B, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα για υβριδικό σύστημα μετάδοσης, ήπια-υβριδικό, αλλά και συνδυαστική επιλογή καυσίμου που περιλαμβάνει υγραέριο. Στον τομέα του κινητήρα, η επιλογή του βενζινοκίνητου τρικύλινδρου 1.200 κυβικών της Renault μοιάζει να είναι η επικρατέστερη.

Αγωνιστικές πινελιές στην εμφάνιση, οριακά κάτω από 30.000 ευρώ η τιμή

Και ενώ το C-Neo δεν θα έχει σίγουρα τις off-road δυνατότητες του Duster ή του Bigster, αναμένεται να έχει σχεδιαστικές πινελιές που θα του δώσουν πιο αγριεμένη εμφάνιση, όπως πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών και προφυλακτήρες που προεξέχουν. Η τιμή του νέου μοντέλου εικάζεται ότι θα κυμανθεί οριακά κάτω από τα 30.000 ευρώ. Ταυτόχρονα, θα πλησιάζει τα στάνταρ των οικογενειακών hatchback όσον αφορά την άνεση, με απώτερο σκοπό να μπορεί να ανταγωνιστεί τον βασικό αντίπαλό του, το Skoda Octavia.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε