autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Είναι η Tesla premium μάρκα; Ή απλά καινούργια και κάτι το άγνωστο;

Είναι η Tesla premium μάρκα; Ή απλά καινούργια και κάτι το άγνωστο;

6/12/2024

Μέρος της αγοράς αφήνει τις premium μάρκες και προτιμά την Tesla
Η νιότη, η διαφορετικότητα και η εφαρμογή της τεχνολογίας τα βασικά της ατού
Η σχεδίαση, η ποιότητα, η υποστήριξη και η παράδοση δεν είναι με το μέρος της Tesla
Πόσο μπορεί να κρατήσει η καινοτομία την Tesla ψηλά στα μάτια της αγοράς;

Μέρος της αγοράς αφήνει τις premium μάρκες και προτιμά την Tesla

Πώς βρέθηκε μια αμερικανική μάρκα, χωρίς ιστορία, χωρίς παράδοση, χωρίς έμφαση στην ποιότητα, τη σχεδίαση και μόνο συστατικό τον τρόπο που πλασάρει την τεχνολογία στο αυτοκίνητο, να κοντράρει τις premium μάρκες; Και πόσο θα κρατήσει αυτό;
 
Για μία πρωτοεμφανιζόμενη μάρκα, η Tesla έχει καταφέρει να τραβήξει πολλά βλέμματα πάνω της. Και τα έχει τραβήξει τόσο πειστικά, που μέρος της αγοράς άφησε τους premium κατασκευαστές για να αγοράσει ένα Tesla. Και καλά πριν 4-5 χρόνια, όταν η μάρκα ήταν μόνη της στην ηλεκτροκίνηση, και το Model 3 πουλούσε περισσότερο από την BMW Σειρά 3, όταν το γερμανικό σεντάν δεν υπήρχε ως ηλεκτρικό. Τώρα, με τόσο ανταγωνισμό, θα αντέξει;

Η νιότη, η διαφορετικότητα και η εφαρμογή της τεχνολογίας τα βασικά της ατού

Τόσος κόσμος ξηλώθηκε ένα σκασμό λεφτά για ένα Tesla όταν μπορούσε να αγοράσει μια Mercedes. Ακόμη χειρότερα, κόσμος στην Ελλάδα έδινε 40.000 ευρώ για μεταχειρισμένα 12ετίας, στο τέλος της ζωής της μπαταρίας τους, για να αποκτήσει Tesla, όταν ήταν δυσεύρετα ως καινούργια. Γιατί; Γιατί ήταν σε όλο το YouTube, γιατί με Tesla κυκλοφορούσαν οι Καρντάσιαν και άλλες διασημότητες τέτοιου επιπέδου, γιατί η Tesla ήταν καινούργια, φρέσκια, διαφορετική. Και γιατί ποτέ πριν ένα αυτοκίνητο δεν πρόσφερε την τεχνολογία του με τέτοιο τρόπο στον οδηγό του.

Η σχεδίαση, η ποιότητα, η υποστήριξη και η παράδοση δεν είναι με το μέρος της Tesla

Όμως αργά ή γρήγορα οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες. Το ίδιο και ο ανταγωνισμός. Οθόνες σύντομα, και μάλιστα μεγάλες, είχαν όλοι. Λογισμικό που «μιλάει» στον οδηγό από το κινητό, απέκτησαν και άλλες μάρκες. Οι φρέσκες ιδέες της Tesla έγιναν μόδα, αφομοιώθηκαν από τον ανταγωνισμό και πλέον υπάρχουν παντού. Τι έμεινε στην Tesla; Το μίνιμαλ, ξεγυμνώθηκε και φάνηκε πως είναι απλά φτηνό, η ποιότητα που δεν ήταν ποτέ πρώτη προτεραιότητα, δεν μπόρεσε να ξεχαστεί, η παράδοση που «έχτισε» το YouTube και οι influencers, δεν στάθηκε αρκετή απέναντι σε 100 και πλέον χρόνια ιστορίας των premium κατασκευαστών.

Πόσο μπορεί να κρατήσει η καινοτομία την Tesla ψηλά στα μάτια της αγοράς;

Δεν είναι περίεργο που μέσα σε 36 μήνες η Tesla κατεδάφισε τις τιμές των μοντέλων της, και μάλιστα σε ποσοστά που δείχνουν το τεράστιο περιθώριο κέρδος, αλλά και το χαμηλό κόστος κατασκευής των μοντέλων της. Και τα μοντέλα της έγιναν προσιτά. Πιο φθηνά από τα αμιγώς ηλεκτρικά Hyundai, και στην ίδια τιμή με τις ηλεκτρικές εκδόσεις συμβατικών μοντέλων, και μάλιστα μικρότερων, όπως το 2008. Αυτό φυσικά δεν είναι κακό, όταν όμως κοιτάς να διαλέξεις ανάμεσα σε ένα C4 και ένα Model 3 στα ίδια λεφτά, δεν μπορείς να πεις πως αγοράζεις premium αυτοκίνητο.
 
Είναι λοιπόν premium ή Tesla; Ή απλά την «πάτησαν» όσοι βιάστηκαν και πλήρωσαν τα μοντέλα της χρυσά, για να λένε πως οδηγούν τα αυτοκίνητα των «influencers», που όμως μάλλον ξέρουν περισσότερα από μπότοξ και λιποαναρρόφηση από ότι για premium μάρκες, και ποιες είναι; Τι λες; Είναι η Tesla premium;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε