Να υπενθυμίσουμε λοιπόν εδώ ότι δεν θα είναι η πρώτη φορά που ο όμιλος Volkswagen χρησιμοποιεί παράνομο λογισμικό, αφού το 2015 εντοπίστηκε για πρώτη φορά λογισμικό το οποίο είχε την δυνατότητα να ανιχνεύει το πότε το όχημα δοκιμάζεται σε δυναμόμετρο, χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο δοκιμής FTP-75. Σε αυτή την περίπτωση, τα έξυπνα ηλεκτρονικά προγραμμάτιζαν το σύστημα εκπομπών να λειτουργεί με χωρητικότητα 100%, δίνοντας έτσι την εντύπωση ότι το όχημα είναι πολύ «καθαρό». Σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης όμως, στον δρόμο, η EPA έχει καταγράψει 40 φορές περισσότερα οξείδια του αζώτου από ότι νόμιμα επιτρέπεται.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr