autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Έλληνας ο εισαγγελέας που ερευνά το νέο Dieselgate της VW

Διαβάστηκε από 12267 αναγνώστες - 27/9/2021

Το ευρωπαϊκό δικαστήριο θα εξετάσει μια ακόμα περίπτωση πιθανής εγκατάστασης παράνομου λογισμικού σε μοντέλα της Volkswagen. Το εν λόγω λογισμικό εντοπίστηκε αρχικά σε οχήματα στην Αυστρία και μεταβάλλει τους ρύπους με βάση την εξωτερική θερμοκρασία και πίεση, πρακτική που αντίκειται στην ευρωπαϊκή νομοθεσία, σύμφωνα και με τον γενικό εισαγγελέα Αθανάσιο Ράντο.

Να υπενθυμίσουμε λοιπόν εδώ ότι δεν θα είναι η πρώτη φορά που ο όμιλος Volkswagen χρησιμοποιεί παράνομο λογισμικό, αφού το 2015 εντοπίστηκε για πρώτη φορά λογισμικό το οποίο είχε την δυνατότητα να ανιχνεύει το πότε το όχημα δοκιμάζεται σε δυναμόμετρο, χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο δοκιμής FTP-75. Σε αυτή την περίπτωση, τα έξυπνα ηλεκτρονικά προγραμμάτιζαν το σύστημα εκπομπών να λειτουργεί με χωρητικότητα 100%, δίνοντας έτσι την εντύπωση ότι το όχημα είναι πολύ «καθαρό». Σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης όμως, στον δρόμο, η EPA έχει καταγράψει 40 φορές περισσότερα οξείδια του αζώτου από ότι νόμιμα επιτρέπεται.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Το σκάνδαλο αυτό είχε σαν επακόλουθο την αποκάλυψη περαιτέρω παράνομου λογισμικού στους εγκεφάλους πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών, δημιουργώντας έτσι ένα φαινόμενο ντόμινο, το οποίο ανάγκασε τις εταιρείες να αποκηρύξουν τον πετρελαιοκινητήρα και να στραφούν στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
 
 
Σαν να μην έφταναν λοιπόν αυτά τα γεγονότα, τα οποία από το 2015 έχουν αρχίσει πλέον να περνάνε στη λήθη, ένα ακόμα πρόβλημα απασχολεί πλέον τον όμιλο Volkswagen. Στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο προωθήθηκε μια έρευνα στην οποία διαπιστώνεται η ύπαρξη ενός ακόμα λογισμικού το οποίο μεταβάλλει το επίπεδο εκπομπών ρύπων των οχημάτων, βασιζόμενο στην εξωτερική θερμοκρασία και το υψόμετρο, πράγμα το οποίο είναι αντίθετο με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αγοραστές στην Αυστρία, εντόπισαν ότι το παράθυρο θερμοκρασιών του συγκεκριμένου λογισμικού δεν αντιπροσωπεύει πραγματικές συνθήκες ούτε στη χώρα τους, αλλά ούτε και στη Γερμανία. Η ύπαρξη μιας τέτοιας συσκευής δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με την πρόφαση της προστασίας του κινητήρα από ζημιά η ατύχημα ακόμα και αν ο κύριος σκοπός του είναι να προστατέψει εξαρτήματα όπως η βαλβίδα και το ψυγείο EGR και το φίλτρο σωματιδίων diesel.
 
Αυτό επιβεβαιώνεται και από την χτεσινή ανάρτηση στο tweeter του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, στο οποίο σημειώνεται ότι θεωρείται παράνομο το λογισμικό στον εγκέφαλο ενός αυτοκινήτου το οποίο τροποποιεί τα επίπεδα ρύπων ακόμα και αν αυτό έχει σαν κύρια λειτουργία την προστασία του κινητήρα η την αποφυγή γήρανσής του σύμφωνα και με την τοποθέτηση του γενικού εισαγγελέα Αθανάσιου Ράντου. Από ότι φαίνεται μία νέα νομική μάχη βρίσκεται προ των πυλών.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε