Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Mercedes S-Class: Το μοντέλο που πάντα άλλαζε την αυτοκίνηση
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes S-Class: Το μοντέλο που πάντα άλλαζε την αυτοκίνηση

Διαβάστηκε από 7218 αναγνώστες - 6/8/2022

Η S-Class αποτελεί την Ναυαρχίδα της Mercedes και είναι ένα πολυτελές μοντέλο που αποτελεί άπιαστο όνειρο για πολλούς. Χάρη στις τεχνολογικές καινοτομίες, οι οποίες περνούν και στα μικρότερα μοντέλα αλλά και στις υπόλοιπες εταιρείες, η S-Class έχει καταφέρει να αλλάξει τη ροή της αυτοκίνησης στο παρελθόν και το παρόν.

Η Mercedes S-Class θεωρείται συνώνυμο της χλιδής και της πολυτέλειας, αφού, αν εξαιρέσουμε την κορυφαία Maybach (που βασίζεται στην S-Class), το μοντέλο αποτελεί τη Ναυαρχίδα του στόλου της εταιρείας με σήμα το Αστέρι.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Εκτός αυτού όμως, η S-Class διέπεται από τεχνολογικές καινοτομίες, οι οποίες μετέπειτα κληροδοτούνται στις μικρότερες E, C και A Class, ενώ θα μπορούσαμε να πούμε πως ορισμένες από αυτές έχουν αλλάξει το ρου της αυτοκίνησης. Ποιος θα φανταζόταν σήμερα αυτοκίνητο χωρίς ESP, ή ακόμα χειρότερα, χωρίς ζώνες παραμόρφωσης στο αμάξωμα;
Ας δούμε τις καινοτομίες που «έφεραν» η S-Class και οι πρόγονοί της, κάνοντας ένα ταξίδι στο χρόνο που διαρκεί 71 έτη.
 



1951: Mercedes 220 W187

Η W187 ήταν ένα πολυτελές αυτοκίνητο, πρόγονος της σειράς S, το οποίο παράχθηκε μεταξύ 1951 και 1955. Ο κινητήρας ήταν ένας εξακύλινδρος σε σειρά 2,2 λίτρων που απέδιδε 80 ίππους, και ήταν το πρώτο καινούργιο μοτέρ που εξέλιξε η Mercedes έπειτα από 10 χρόνια.
Θέλοντας να κάνει ένα βήμα προς τα εμπρός στον τομέα της ασφάλειας, η εταιρεία δημιούργησε ένα νέο σύστημα κλειδαριάς στις πόρτες, το οποίο διέθετε έναν κωνικό πείρο. Χάρη σε αυτό, στην περίπτωση τρακαρίσματος οι πόρτες θα άνοιγαν πιο δύσκολα.
Αξίζει να αναφέρουμε πως εκείνη την εποχή η πιθανότητα να ανοίξουν οι πόρτες σε κάποιο ατύχημα και οι επιβάτες να εκτιναχθούν προς τα έξω, αποτελούσε έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους τραυματισμού.
 



1959: Mercedes 220/220S/220SE/230S W111

Η Mercedes W111 ονομάζεται και «fintail», χάρη στα κάθετα πτερύγια που κοσμούν τα πίσω φτερά. Εκτός από όμορφο, το συγκεκριμένο στοιχείο είναι και πρακτικό, αφού δημιουργήθηκε για να βοηθά τον οδηγό στο παρκάρισμα, μιας και το υπερυψωμένο πτερύγιο ήταν μία σαφής ένδειξη για το που τελειώνει το αμάξωμα. Για την ακρίβεια, επισήμως ονομάζονταν «ράβδοι οδήγησης».
Οι εκδόσεις «S», που σήμαιναν «Sonderklasse», δηλαδή «ειδική κατηγορία», ήταν οι πρόγονοι της σημερινής S-Class.
Η W111 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με ζώνες παραμόρφωσης στο αμάξωμα, οι οποίες «τσαλακώνονταν» και απορροφούσαν την ενέργεια σε περίπτωση ατυχήματος, προστατεύοντας τους επιβάτες, κάτι που χρησιμοποιήθηκε σε όλα τα αυτοκίνητα στο μέλλον.
Παράλληλα, το μοντέλο ήταν και το πρώτο όχημα με ζώνες ασφαλείας που τυλίγονται όπως στα σημερινά οχήματα. Έχοντας σκοπό να μειώσουν τις πιθανότητες τραυματισμού, οι μηχανικοί της Mercedes επένδυσαν το εσωτερικό και το τιμόνι με πιο μαλακά υλικά.