Η Lexus έχει το καλύτερο σύστημα υποστήριξης οδηγού
Στο μικροσκόπιο του IIHS 14 συστήματα ασφαλείας από διαφορετικές μάρκες.
Κρίθηκαν ως «φτωχά» τα συστήματα της Tesla, Autopilot και Full Self Driving.
Μέσα στην τριάδα το ProPilot Assist του Nissan Ariya.
Εκτός αξιολόγησης το Drive Pilot της Mercedes λόγω ανώτερου επιπέδου.
Στο μικροσκόπιο του IIHS 14 συστήματα ασφαλείας από διαφορετικές μάρκες
H premium μάρκα της Toyota, η Lexus αναδείχτηκε ως η κορυφαία εταιρεία με τα καλύτερα συστήματα υποστήριξης του οδηγού και ασφάλειας, σε αξιολόγηση που έκανε το Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) στις ΗΠΑ. Η Lexus ξεχώρισε ανάμεσα από εννέα συνολικά φίρμες χάρη στην τεχνολογία Teammate.
Κρίθηκαν ως «φτωχά» τα συστήματα της Tesla, Autopilot και Full Self Driving
Συγκεκριμένα, το ινστιτούτο ασφάλειας αυτοκινητόδρομων στις ΗΠΑ (IIHS), δοκίμασε 14 διαφορετικά συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης από τις Lexus, GM, Ford, Genesis, BMW, Mercedes, Nissan, Volvo και Tesla. Σκοπός του ήταν να τα αξιολογήσει για το αν μπορούν να επέμβουν και να διατηρήσουν το αυτοκίνητο στο σωστό ρεύμα κυκλοφορίας σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη. Οι δοκιμαστές εξέτασαν παράγοντες όπως τον τρόπο παρακολούθησης των οδηγών κατά την οδήγηση και τις υπενθυμίσεις που τους προσφέρουν για να δώσουν προσοχή στο δρόμο, όταν τα συστήματα αναληφθούν που κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Επιπλέον, τα συστήματα εξετάστηκαν και ως προς τις ενέργειες που έκαναν για να επιβραδύνουν το αυτοκίνητο όταν οι οδηγοί αγνόησαν αυτές τις υπενθυμίσεις.
Κρίθηκαν ως «φτωχά» τα συστήματα της Tesla, Autopilot και Full Self Driving
Από τα 14 συστήματα που εξέτασε το IIHS τα 11 χαρακτηρίστηκαν «φτωχά». Σε αυτά υπάγονται τόσο το Autopilot της Tesla όσο και το σύστημα Full Self Driving. Αξίζει να σημειωθεί πως το σύστημα αυτόνομης οδήγησης τρίτου επιπέδου της Mercedes, Drive Pilot, δεν αξιολογήθηκε, καθώς κανένα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα δεν είχε αυτονομία επιπέδου 3. Από κει και πέρα, το σύστημα Distronic στην C-Class, αλλά και το BlueCruise στην ηλεκτρική Mustang Mach-E της Ford, δεν κατάφεραν να μπουν μέσα στην κορυφαία τριάδα.
Πρώτο σύστημα το Lexus Teammate
Το Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) έδωσε την τρίτη θέση στο ProPilot Assist του Nissan Ariya, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε το Super Cruise της General Motors στο GMC Sierra, τα οποία αμφότερα έπιασαν το όριο που είχαν θέσει οι δοκιμαστές. Κορυφαία τεχνολογία στις συγκεκριμένες δοκιμές αναδείχτηκε το Lexus Teammate, που εξόπλιζε ένα σεντάν LS.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο