autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
3 φωτογραφίες »

Έρχεται «πεντάρι» από την Alpine με 215 ίππους

30/8/2021

Ο γαλλικός κατασκευαστής Alpine, θα επαναπροσδιορίσει τον χαρακτήρα του ως πλήρως ηλεκτρική εταιρεία, με μία γκάμα τριών μοντέλων. Tο πρώτο από αυτά είναι ένα hot hatch βασισμένο στο μοντέλο 5 EV της μητρικής εταιρείας Renault που περιμένουμε το 2024.

Όπως και τα πρώτα Alpine, και σε αντίθεση με τα Renault 5 Turbo 1 και Turbo 2 , το νέο Alpine A5 θα έχει κίνηση στον μπροστινό άξονα. Βασισμένο σε μία πιο κοντή έκδοση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας CMF – EV, αποτέλεσμα της συμμαχίας Renault - Nissan που έχουμε ήδη δει στο Nissan Ariya, το κανονικό πεντάρι αναμένεται να χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 134 ίππων στον μπροστινό άξονα. H Alpine όμως, θα αναβαθμίσει την απόδοση στους 215 ίππους, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα από το μεγαλύτερο Ariya και από το επερχόμενο Renault Megane ETEC Electric crossover.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Παρότι είναι εύλογο να υποθέσουμε ότι το βάρος της συστοιχίας μπαταριών του Alpine θα το κάνει βαρύτερο από τα 1.260 kg ενός συμβατικού hot hatch όπως το Ford Fiesta ST, μία απόδοση 215 ίππων φαίνεται να είναι αρκετή για να δώσει χρόνους 0-100 km /h σε κάτω από 7 δευτερόλεπτα και με μία τιμή ροπής 300 Nm άμεσα διαθέσιμη, οι επιδόσεις στο μέσο του εύρους των στροφών αναμένονται εντυπωσιακές. H μπαταρία των 60 kW που χρησιμοποιείται στο Renault Megane ETEC Electric είναι αρκετή για μία αυτονομία 450 χιλιομέτρων κατά WLTP,  οπότε είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι ένα μικρότερο αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιεί την ίδια συστοιχία,  θα μπορεί να αποδώσει πάνω από 480 km αυτονομίας. Υπάρχει όμως και η περίπτωση, η Alpine να επιλέξει μία μπαταρία μικρότερη έτσι ώστε να έχει όφελος ως προς την ευκινησία του οχήματος, ειδικά εάν το πεντάρι έχει εξελιχθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να λειτουργεί με μπαταρίες LFP. Αυτού του τύπου οι μπαταρίες είναι λιγότερο αποδοτικές ως προς την πυκνότητα ενέργειας τους, και πιο φθηνές στην παραγωγή, κρατώντας τα κόστη χαμηλά έχουν όμως αυξημένο βάρος.

Από τις τρείς φωτογραφίες που εξέδωσε η Alpine, στην μία φαίνεται ένα hot-hatch με μεγάλη φτερούγα στο πίσω μέρος.

Από τις τρείς φωτογραφίες που εξέδωσε η Alpine, στην μία φαίνεται ένα hot-hatch με μεγάλη φτερούγα στο πίσω μέρος.


Όπως και το κανονικό Renault 5, η έκδοση της Alpine θα είναι πεντάπορτη, δείγμα και αυτό της όλο και αυξανόμενης προτίμησης σε μικρά αυτοκίνητα με πέντε πόρτες. Η πιο εμφανής αλλαγή αναμένει αναμένεται στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου όπου μάλλον το μικρό Alpine θα αποκτήσει ένα σετ από κανονικά φανάρια, ενώ πολύ πιθανό είναι επίσης να δούμε και το σήμα Α5 στη μάσκα. Μεγάλη αλλαγή περιμένουμε επίσης και στο πίσω μέρος, όπου και βλέπουμε μία μεγάλη αεροτομή στο τέρμα της οροφής. Και αν αυτές οι τροποποιήσεις δεν σας τραβάνε το μάτι, τα φουσκωτά φτερά που θα διαθέτει το πεντάρι τις Alpine θα το κάνουν σίγουρα. Έχουν ήδη υπάρξει δηλώσεις από την εταιρεία για πιο φαρδύ μετατρόχιο.

Μια heads-up display οθόνη αναλαμβάνει να δώσει πληροφορίες στον οδηγό, αλλά από ότι φαίνεται και στους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου.

Μια heads-up display οθόνη αναλαμβάνει να δώσει πληροφορίες στον οδηγό, αλλά από ότι φαίνεται και στους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου.

 
Περιμένουμε να δούμε περισσότερα για την έκδοση το Renault 5 από την Alpine πριν το τέλος του 2024, με την τιμολογιακή του τοποθέτηση υψηλότερα από το κανονικό Renault 5 EV, το οποίο η εταιρεία σκοπεύει να διαθέσει στην αγορά στο φάσμα μεταξύ 20 και 30 χιλιάδων ευρώ. 
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε