Όπως και τα πρώτα Alpine, και σε αντίθεση με τα Renault 5 Turbo 1 και Turbo 2 , το νέο Alpine A5 θα έχει κίνηση στον μπροστινό άξονα. Βασισμένο σε μία πιο κοντή έκδοση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας CMF – EV, αποτέλεσμα της συμμαχίας Renault - Nissan που έχουμε ήδη δει στο Nissan Ariya, το κανονικό πεντάρι αναμένεται να χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 134 ίππων στον μπροστινό άξονα. H Alpine όμως, θα αναβαθμίσει την απόδοση στους 215 ίππους, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα από το μεγαλύτερο Ariya και από το επερχόμενο Renault Megane ETEC Electric crossover.
Από τις τρείς φωτογραφίες που εξέδωσε η Alpine, στην μία φαίνεται ένα hot-hatch με μεγάλη φτερούγα στο πίσω μέρος.
Μια heads-up display οθόνη αναλαμβάνει να δώσει πληροφορίες στον οδηγό, αλλά από ότι φαίνεται και στους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου.
Σχολιάστε |
Copyright © 2025 - autoagora.gr