autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
«Φωνάζουν» για αυτόματο φρενάρισμα στην όπισθεν οι Αμερικάνοι

«Φωνάζουν» για αυτόματο φρενάρισμα στην όπισθεν οι Αμερικάνοι

«Φωνάζουν» για αυτόματο φρενάρισμα στην όπισθεν οι Αμερικάνοι

6/8/2024

Τεχνολογίες όπως το αυτόματο φρενάρισμα η καλύτερη μέθοδος πρόληψης ατυχημάτων.
29% λιγότερες ζημιές σε άλλα οχήματα λόγω οπίσθιου αυτόματου φρεναρίσματος.
Πρόβλημα για τους σημερινούς αισθητήρες η ανίχνευση πεζών.
Έως και 78% λιγότερα ατυχήματα κατά την οπισθοπορεία.

Τεχνολογίες όπως το αυτόματο φρενάρισμα η καλύτερη μέθοδος πρόληψης ατυχημάτων

Η τεχνολογία καθιστά τα αυτοκίνητα ασφαλέστερα. Τα σημερινά οχήματα μπορούν να ανιχνεύουν άλλα οχήματα, αντικείμενα και ανθρώπους εκτός του οπτικού πεδίου του οδηγού και να επεμβαίνουν εάν προβλέψουν επικείμενη σύγκρουση. Ορισμένες από αυτές τις τεχνολογίες περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό σε πολλά μοντέλα, ενώ άλλα –όπως το αυτόματο πίσω φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης- είναι συνήθως προαιρετικά. Αυτό είναι «πολύ κακό», σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ινστιτούτου για την Ασφάλεια των Αυτοκινητοδρόμων David Harkey, διότι η έρευνά του δείχνει ότι η τεχνολογία που επεμβαίνει στην οδήγηση είναι «πιο αποτελεσματική στην πρόληψη των ατυχημάτων από οποιοδήποτε άλλο μέτρο».
 

29% λιγότερες ζημιές σε άλλα οχήματα λόγω οπίσθιου αυτόματου φρεναρίσματος

Σύμφωνα με το συνεργαζόμενο με το IIHS Highway Loss Data Institute, τα αυτοκίνητα που ήταν εξοπλισμένα με οπίσθιο αυτόματο φρενάρισμα είδαν τις απαιτήσεις για ζημιές σε άλλα οχήματα να μειώνονται κατά 29% και τις απαιτήσεις για ζημιές στα οχήματα των ίδιων των οδηγών τους να μειώνονται κατά 9%. Σχεδόν το 30% των απαιτήσεων για σύγκρουση το 2022 αφορούσε οπίσθιες συγκρούσεις που είχαν κόστος πάνω από 4.000 δολάρια για να επισκευαστούν.
 

Πρόβλημα για τους σημερινούς αισθητήρες η ανίχνευση πεζών

Αν και τα συστήματα θα μειώσουν τον αριθμό των ατυχημάτων αλλά και το κόστος ασφάλισης για τους ιδιοκτήτες που είναι επιρρεπείς σε ατυχήματα, δεν είναι πανάκεια. Και πάλι θα πρέπει ο οδηγός να ελέγχει προσεκτικά τι συμβαίνει πίσω από το όχημά του την ώρα που ξεπαρκάρει. Πολλοί από τους αισθητήρες που χρησιμοποιούνται στα περισσότερα από τα σημερινά συστήματα δεν έχουν σχεδιαστεί για να ανιχνεύουν πεζούς.
 

Έως και 78% λιγότερα ατυχήματα κατά την οπισθοπορεία

Το οπίσθιο αυτόματο φρενάρισμα είναι μόνο μία τεχνολογία που μπορεί να συμβάλει στη μείωση των ατυχημάτων. Μια διαφορετική μελέτη του IIHS οδήγησε στο συμπέρασμα ότι ένας συνδυασμός τεχνολογίας -πίσω κάμερες, αισθητήρες στάθμευσης και οπίσθιο αυτόματο φρενάρισμα- μείωσε τα αναφερόμενα ατυχήματα κατά την οπισθοπορεία κατά 78%.
 
Πρέπει οι αυτοκινητοβιομηχανίες να βάλουν το οπίσθιο αυτόματο φρενάρισμα στον στάνταρ εξοπλισμό των νέων αυτοκινήτων;
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε