Η Ευρώπη αναμένει το νέο Mazda EZ-6
Από το φθινόπωρο σε Κίνα κι Ευρώπη
Έχει κοινά με το Deepal SL03
Θα το βρούμε ως ηλεκτρικό και ως plug-in υβριδικό
Να περιμένουμε έκδοση σεντάν;
Από το φθινόπωρο σε Κίνα κι Ευρώπη
Το Mazda EZ-6 έκανε το ντεμπούτο του στη φετινή έκθεση Auto China ως ο διάδοχος του Mazda 6 (ως ηλεκτρικός όμως), το οποίο βρίσκεται επί του παρόντος στην τρίτη γενιά του από το 2012. Αν και η εταιρεία είχε επιβεβαιώσει την πώληση του νέου μοντέλου στην Κίνα, φαίνεται πως τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Η Mazda επιβεβαίωσε ότι πρόκειται για ένα παγκόσμιο μοντέλο και μάλιστα θα έρθει και στην Ευρώπη! Συγκεκριμένα, μέσω ενός δελτίου τύπου, η εταιρεία είπε ότι το EZ-6 ετοιμάζεται για την κυκλοφορία του τόσο στην κινεζική, όσο και την ευρωπαϊκή αγορά το επερχόμενο φθινόπωρο.
Έχει κοινά με το Deepal SL03
Το EZ-6 θα είναι ένα αυτοκίνητο που προέρχεται από την κοινοπραξία της Mazda με την Changan. Κατά συνέπεια, έχει αρκετά κοινά στοιχεία με το Deepal SL03. Με μήκος 4.921 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ., ύψος 1.485 χλστ. και μεταξόνιο 2900 χλστ., το EZ-6 είναι 56 χλστ. μακρύτερο, 50 χλστ. φαρδύτερο και 35 χλστ. ψηλότερο από το σημερινό Mazda 6, ενώ έχει επίσης 70 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο. Το EZ-6 έρχεται με 19άρες ζάντες, ενώ διαθέτει μεγάλη γρίλια και λεπτά φωτιστικά σώματα. Η καμπίνα αναμένεται να εξοπλίζεται με μια οθόνη αφής 14.6 ιντσών για το infotainment και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών.
Θα το βρούμε ως ηλεκτρικό και ως plug-in υβριδικό
Προδιαγραφές του EZ-6 δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, αν και έχει επιβεβαιωθεί ότι θα υπάρχουν πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Το ηλεκτρικό λέγεται ότι θα προσφέρει αυτονομία έως και 600 χλμ., ενώ το PHEV αναμένεται να παρέχει έως και 1.000 χλμ. αυτονομία. Οι πληροφορίες που έρχονται από την Ιαπωνία αναφέρουν πως πιθανή είναι και μία έκδοση με range extender, κάτι που ισχύει για το ΜΧ-30 R-EV μέσω της επιστροφής του περιστροφικού κινητήρα. Από εκεί και πέρα, το ηλεκτρικό Deepal SL03 εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω με ισχύ 218 ή 258 ίππων και ροπή 320 Nm. Οι επιλογές μπαταριών περιλαμβάνουν ένα πακέτο 58,9 ή 66,8 kWh που προσφέρει αυτονομία μεταξύ 530 χλμ. και 610 χλμ. στον κινεζικό κύκλο δοκιμών (CLTC). Το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του SL03 αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λτ. , μπαταρία 19 ή 28,4 kWh και ηλεκτρικούς κινητήρες με συνολική ισχύ 218 ή 238 ίππων. Η μεγάλη μπαταρία προσφέρει 200 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία ενώ σε υβριδική λειτουργία η αυτονομία ανέρχεται στα 1.200 χλμ.
Να περιμένουμε έκδοση σεντάν;
Σε ό,τι έχει να κάνει με την Ευρώπη, η Mazda έχει κατοχυρώσει και την ονομασία Mazda 6e, πυροδωτόντας τις φήμες για μια νέα γενιά του γνωστού σεντάν. Ωστόσο, επί του παρόντος δεν είναι ξεκάθαρο αν η ονομασία θα σχετίζεται με το EZ-6 που θα έρθει στη «Γηραιά Ήπειρο» ή θα πρόκειται για ένα νέο, διαφορετικό μοντέλο που ίσως δούμε στο μέλλον. Σε κάθε περίπτωση περισσότερα στοιχεία για όλα τα παραπάνω θα έχουμε πιθανότατα με την έλευση του EZ-6!
Σχολιάστε |