autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
4 φωτογραφίες »

Η Honda ετοιμάζει το τελευταίο κανονικό Type-R

Διαβάστηκε από 30648 αναγνώστες - 29/8/2021

Δυναμικές γραμμές, αλλά ηπιότερος σχεδιαστικός χαρακτήρας, φαίνεται να είναι η συνταγή της Honda για το νέο Type-R του 2022. Πληθώρα ηλεκτρονικών τεχνολογιών στο εσωτερικό, ωμό μηχανικό σύνολο και πιθανόν να είναι και το τελευταίο "κανονικό" μετά από μια μακρά πορεία κοφτερών κινητήρων.

Πρόκειται λοιπόν για το κύκνειο άσμα του δίλιτρου εν σειρά turbo της αγαπημένης εταιρίας από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, αφού η Honda έχει αρχίσει να προωθεί σταδιακά μια στρατηγική εξηλεκτρισμού στην γκάμα της, δίνοντας πιθανότατα τέλος στην σειρά Type-R με τον τρόπο που μέχρι τώρα τη γνωρίζουμε.


Έντονα κοψίματα και χειλάκι στον μπροστινό προφυλακτήρα

Έντονα κοψίματα και χειλάκι στον μπροστινό προφυλακτήρα

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Ευτυχώς για τους απανταχού οπαδούς του κόκκινου R, καμουφλαρισμένα πρωτότυπα θεάθηκαν να κυκλοφορούν σε περιοχές της Ευρώπης που δείχνουν ότι ελπίδες υπάρχουν για ένα ακόμα τελευταίο μοντέλο. Η προηγούμενη έκδοση του Honda Type-R είχε προκαλέσει με την έντονη δυναμική σχεδίαση, κάνοντας άλλους να αγαπήσουν το επιθετικό σχήμα και άλλους να το μισήσουν. Με βάση λοιπόν τα παραπάνω, η Honda έκανε ένα βήμα πίσω στο ακραία δυναμικό σχήμα, προσανατολιζόμενη σε ένα πιο ώριμο σχεδιαστικά σύνολο, το οποίο όμως δεν στερείται δυναμικών στοιχείων, αφού στις φωτογραφίες βλέπουμε έντονα κοψίματα στους προφυλακτήρες, μπροστινό χειλάκι προφυλακτήρα και μεγάλη, μάλλον ρυθμιζόμενη δυο θέσεων, φτερούγα στο πίσω μέρος.

Ρυθμιζόμενη δυο θέσεων φαίνεται να είναι η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος

Ρυθμιζόμενη δυο θέσεων φαίνεται να είναι η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος


Στο πεντάπορτο αμάξωμα, τα φουσκωμένα φτερά εμπρός και πίσω έχουν αισθητική σύγχρονου DTM, ενώ στον πίσω προφυλακτήρα φαίνεται να υπάρχει διαχύτης με τριπλή απόληξη εξάτμισης, που αποτελείται από μια κεντρική απόληξη και δυο ακόμα μικρότερες εκατέρωθεν αυτής.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα κόκκινα μπάκετ με τις ασορτί ζώνες και ολοκληρωμένο σύστημα infotainment

Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα κόκκινα μπάκετ με τις ασορτί ζώνες και ολοκληρωμένο σύστημα infotainment

Ο κινητήρας θα είναι δίλιτρος VTEC με turbo και αναμένεται να αποδώσει πάνω από 310 άλογα και 420Νm ροπής ενώ θα συνδυάζεται με το μηχανικό εξάρι της προηγούμενης γενιάς με τη κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Το στιβαρότερο πλαίσιο, τα μεγαλύτερα φρένα και το μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης υπόσχονται επιδόσεις φωτιά.

Στο εσωτερικό, το οποίο θα είναι παρόμοιο με του απλού civic περιμένουμε πληθώρα από σηματάκια Type-R, όμορφες και με αντίθεση ως προς τον γενικό χρωματισμό ραφές και κόκκινα μπάκετ καθίσματα με ζώνες ίδιου χρωματισμού. Στον στάνταρ εξοπλισμό προβλέπεται οθόνη οργάνων 10.2 ιντσών και ηχοσύστημα BOSE για κορυφαίο ήχο, ενώ 9 ιντσών θα είναι η οθόνη infotainment συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay.
 Η εισαγωγή της λογικής Honda Sensing φέρνει μαζί της μεγάλο αριθμό οδηγικών βοηθημάτων όπως cruise control, αναγνώριση σήμανσης, και lane assist κάνοντας την οδήγηση ακόμα πιο εύκολη.

Περισσότερο φως περιμένουμε να δούμε να πέφτει πάνω στο νέο Honda Type-R κατά την διάρκεια των επομένων μηνών, με την επίσημη παρουσίαση να έχει ανακοινωθεί για τις αρχές του 2022.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε