Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
H Ιταλία προσκαλεί την Toyota να κατασκευάσει εργοστάσια

H Ιταλία προσκαλεί την Toyota να κατασκευάσει εργοστάσια

3/7/2024

Η διαμάχη με την Stellantis έφερε το «άνοιγμα» σε άλλες εταιρείες
Ευκαιρία για την Toyota να γίνει πρωταγωνίστρια στην παραγωγή επί ιταλικού εδάφους
«Ψηφίζει» ιαπωνικές παρά κινεζικές εταιρείες η ιταλική κυβέρνηση
Η Meloni τάσσεται υπέρ των κινητήρων εσωτερικής καύσης

Η διαμάχη με την Stellantis έφερε το «άνοιγμα» σε άλλες εταιρείες

Έχει περάσει σχεδόν μισό έτος από την εκκίνηση των... εχθροπραξιών μεταξύ του ομίλου Stellantis και της ιταλικής κυβέρνησης. Ήταν στις αρχές του έτους, όταν και η πρωθυπουργός της χώρας, Giorgia Meloni, κατονόμασε την εταιρεία της Stellantis ως έναν όμιλο ο ποίος ενεργεία «κατά του εθνικού συμφέροντος», εταιρεία η οποία ήταν η μόνη που παρήγαγε μοντέλα σε ιταλικό έδαφος. Η διαμάχη καλά κρατεί, η Stellantis μετέφερε την παραγωγή κάποιων μοντέλων της Fiat και της Alfa Romeo εκτός Ιταλίας και η κυβέρνηση της  χώρας στρέφεται σε άλλα «μονοπάτια». Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Meloni πραγματοποίησε επίσκεψη στην Ιαπωνία, εκεί όπου μεταξύ άλλων συναντήθηκε με επίσημους εκπροσώπους της Toyota. Πρόθεσή της, να προσελκύσει την Toyota πίσω στην Ιταλία.

Ευκαιρία για την Toyota να γίνει πρωταγωνίστρια στην παραγωγή επί ιταλικού εδάφους

Η Toyota, εκ των κορυφαίων εταιρειών σε πωλήσεις στη Γηραιά Ήπειρο, έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για να επενδύσει στην Ευρώπη και να καταφέρει να «σκαρφαλώσει» στην αγορά ακόμη περισσότερο. Σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά τεταμένες σχέσεις μεταξύ της ιταλικής κυβέρνησης και της Stellantis, οι κινήσεις αυτές «ανοίγουν» το δρόμο στην ιαπωνική εταιρεία έτσι ώστε να ολοκληρώσει το πολυπόθητο βήμα της προς την Ευρώπη. Έτσι, αναμένεται να ωφεληθεί τόσο η ίδια η εταιρεία με την «εκτόξευσή» της στην αυτοκινητιστική αγορά, όσο και η ιταλική πλευρά, με την ικανοποίηση της Meloni και κατά επέκταση ολοκλήρωσης του... σχεδίου «τιμωρίας» του ομίλου Stellantis.

«Ψηφίζει» ιαπωνικές παρά κινεζικές εταιρείες η ιταλική κυβέρνηση

Μέσω του Giuseppe Sabella, διευθυντή της Oikonova, think-tank σε θέματα εμπορικότητας, έγινε γνωστή (ή αν θέλετε, πλέον επίσημη) η πρόθεση της ιταλικής κυβέρνησης να ακολουθήσει ένα δρόμο στον οποίο δεν θα εμπλέκεται καθόλου κάποια κινεζική εταιρεία στα δρώμενα της χώρας: «Η κυβέρνηση προτιμά να ενθαρρύνει αυτοκινητοβιομηχανίες τόσο από την Αμερική όσο και από την Ιαπωνία». Έμμεσα, επικροτεί και συντηρεί μια κοινή γραμμή μεταξύ εταιρειών από τη Δύση, αλλά και τους συνεργάτες της. Ας μην ξεχνάμε ότι ο όμιλος που έχει αναλάβει την εισαγωγή του Leapmotor T03 στην Ευρώπη είναι η ίδια η Stellantis, παίρνοντας μάλιστα την απόφαση να προχωρήσει τη διαδικασία παραγωγής στην Πολωνία και όχι στην Ιταλία

Η Meloni τάσσεται υπέρ των κινητήρων εσωτερικής καύσης

Όπως είχε κάνει γνωστό πολλές φορές δημόσια πολύ πριν την εκλογή της, η νυν πρωθυπουργός της Ιταλίας αποτελεί ένθερμη οπαδό των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Ή για να το πούμε πιο σωστά, ένθερμη εχθρό της ηλεκτροκίνησης. Ο λόγος είναι ένας και δεν αφορά τους ρύπους και το τι εκπέμπει το κάθε κινητήριο σύνολο, αλλά η κινεζική επέκταση στην Ευρώπη. Πραγματικά, η Ιταλίδα πολιτικός έχει πολλάκις αναφερθεί στην εναντίωσή της με οτιδήποτε αφορά την επέκταση των εταιρειών εκ Κίνας τόσο εντός της Ιταλίας, όσο και στην ευρύτερη Ευρώπη: «Δεν υπάρχει βούληση από την μεριά μου να διευκολύνω την κινεζική επέκταση στην Ιταλία ή την Ευρώπη». Τι κι αν έχουν περάσει σχεδόν δύο έτη από τότε, η πλεύση που έχει πάρει η ιταλική κυβέρνηση δεν φαίνεται να αλλάζει σε πιο φιλο-κινεζική ρότα. Ίσα - ίσα που η «πρώτη κυρία» της Ιταλίας, φαίνεται να πρωτοστατεί στην προσπάθεια «δημιουργίας φωνών» υπέρ των κινητήρων εσωτερικής καύσης εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε