Η Kia επιβεβαίωσε ότι θα προσφέρει στο EV5 μία «καυτή» έκδοση GT, ενώ αποκάλυψε και περισσότερες λεπτομέρειες για τα συστήματα κίνησης και τις εκδόσεις του ηλεκτρικού της SUV.
Με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ
Στην Κίνα, το Standard μοντέλο θα εξοπλίζεται με μπαταρία 64 kWh σε συνδυασμό με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 218 ίππων και αυτονομία 530 χιλιόμετρα. Το μοντέλο Standard για τις παγκόσμιες αγορές θα διαθέτει μικρότερη μπαταρία 58 kWh, αλλά θα έχει επίσης τον ίδιο κινητήρα (218 άλογα), που θα κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Τα μοντέλα Long-Range θα «φορούν» τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα. Όμως στην Κίνα θα συνοδεύεται από μπαταρία 88 kWh για αυτονομία 720 χιλιομέτρων, ενώ στις άλλες αγορές με μπαταρία 81 kWh, χωρίς να γίνει γνωστή η αυτονομία. Στην τετρακίνητη έκδοση Long Range AWD, το EV5 θα προσθέσει έναν δεύτερο κινητήρα 95 ίππων, που θα τροφοδοτεί τον πίσω άξονα. Η συνδυαστική ισχύ στα κινεζικά μοντέλα θα είναι 313 ίπποι, ενώ για τις άλλες αγορές η ιπποδύναμη θα μειώνεται στα 306 άλογα.
Οδήγηση και με ένα πεντάλ
Η Kia αναφέρει επίσης ότι το EV5 που κατασκευάζεται στην Κίνα θα έχει τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης DC από 30 έως 80 τοις εκατό σε 27 λεπτά. Όλα τα EV5 θα διαθέτουν αντλία θερμότητας όπως βρίσκεται στο EV6, ενώ η λεγόμενη οδήγηση με ένα πεντάλ μπορεί να επιτευχθεί με το σύστημα i-Pedal της Kia.
Δύο οθόνες στην καμπίνα
Στην καμπίνα, το Kia EV5 θα διαθέτει δύο οθόνες 12,3 ιντσών όπου θα φιλοξενούν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment, ενώ υπάρχει επίσης μια ξεχωριστή οθόνη κλιματισμού 5,0 ιντσών.
Θα ακολουθήσει και το «καυτό» EV5 GΤ
Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως μία «καυτή» έκδοση GT είναι επίσης προ των πυλών, αν και η Kia δεν είπε κάτι περισσότερο επί του παρόντος για αυτή.