autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Η Mazda «χακάρει» το λογισμικό της Toyota

Η Mazda «χακάρει» το λογισμικό της Toyota

17/1/2024

Από δω και στο εξής, η Mazda θα χρησιμοποιεί το λογισμικό και τις υπηρεσίες του infotainment των οχημάτων της Toyota για τα καινούργια της μοντέλα. Έως και 80% αναμένει η εταιρεία να μειώσει το κόστος παραγωγής της με αυτή την κίνηση.

Η Mazda μειώνει το κόστος παραγωγής αξιοποιώντας το λογισμικό της Toyota

Τα μοντέλα της Mazda που θα κυκλοφορήσουν από δω και στο εξής θα «δανείζονται» το λογισμικό αλλά και ορισμένα συστήματα hardware που έχουν αναπτυχθεί από την Toyota. Οι δύο ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα προχωρήσουν σε αυτή τη σύμπραξη ώστε να μειωθεί το κόστος παραγωγής της Mazda. Σε αυτόν τον δανεισμό συμπεριλαμβάνονται όχι μόνο το σύστημα infotainment και οι οδηγικές ενδείξεις, αλλά και τα ηλεκτρονικά συστήματα και οι καλωδιώσεις.

Έως και 80% μείωση του κόστους παραγωγής αναμένει η Mazda

Είναι γεγονός πως η ανάπτυξη νέου λογισμικού κοστίζει πολλά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με το κόστος για μερικές από αυτές να ανέρχεται έως και στα 2 δις δολάρια τον χρόνο. Οι επικεφαλής της Mazda πιστεύουν ότι επιλέγοντας να συνεργαστούν με την Toyota (και) σε αυτόν τον τομέα, θα μπορούσαν να μειώσουν τα συνολικά κόστη παραγωγής της εταιρείας έως και 80%.

Κέρδη 650 δις ως το 2030 αναμένουν οι εταιρείες από τα λογισμικά

Είναι πασιφανές εδώ και λίγα χρόνια ότι τα συστήματα infotainment και, γενικότερα, το λογισμικό των οχημάτων είναι πολύτιμα για τη διευκόλυνση της οδηγικής εμπειρίας –και θα γίνουν ακόμη περισσότερο στο μέλλον. Οι καινοτομίες στον συγκεκριμένο τομέα θα επιτρέπουν σύντομα στις αυτοκινητοβιομηχανίες να πουλούν πρόσθετες παροχές, υπηρεσίες και λειτουργίες του οχήματος στους οδηγούς. Η συμβουλευτική εταιρεία Boston Consulting Group προέβλεψε ότι τα οχήματα που βασίζονται έντονα σε εγκατεστημένα λογισμικά για τη λειτουργία τους θα παράγουν κέρδη μεγαλύτερα των 650 δις για τις εταιρείες έως το 2030.

Σε νέα ηλεκτροκίνητα θα επενδύσει η Mazda το κέρδος εξοικονόμησης

Αλλωστε η Mazda και η Toyota συνεργάζονται στενά εδώ και χρόνια. Ενδεικτικά, το 2015 αντάλλαξαν τεχνογνωσία σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Πρόσφατο δείγμα αυτής της συνεργασίας είναι το νέο υβριδικό Mazda 2, το οποίο βασίζεται κατασκευαστικά στο Toyota Yaris. Ο γενικός διευθυντής της Mazda, Masahiro Moro, δήλωσε πρόσφατα ότι, εξοικονομώντας αυτούς τους πολύτιμους πόρους, η εταιρεία σχεδιάζει να εντάξει στον στόλο της επτά με οκτώ ηλεκτροκίνητα μοντέλα ως το 2030, οι πωλήσεις των οποίων θα ανέρχονται στο 25-40% του συνολικού της τζίρου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε