.jpg)
Η Mercedes EQS με μπαταρία στερεάς κατάστασης ξεπέρασε τα 1.000 χλμ. αυτονομία
Ξεκίνησαν οι δοκιμές στους δρόμους της πρώτης EQS με μπαταρία στερεάς κατάστασης
Πάνω από 1.000 χιλιόμετρα αυτονομία κάλυψε το πρωτότυπο
Πιο γρήγορη φόρτιση, ελαφρύτερες και με μεγαλύτερη αυτονομία από τις σημερινές
Ξεκίνησαν οι δοκιμές στους δρόμους της πρώτης EQS με μπαταρία στερεάς κατάστασης
Η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα των πρώτων δοκιμών που πραγματοποίησε στην μπαταρία στερεάς κατάστασης την οποία δημιούργησε σε συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία μπαταριών Factorial Energy.
Όπως σημείωσε η γερμανική φίρμα μετά από εντατικές δοκιμές στα εργαστήρια, η πρωτότυπη μπαταρία στερεάς κατάστασης ενσωματώθηκε σε μία EQS στα τέλη του 2024. Το ηλεκτρικό πρωτότυπο της Mercedes τροποποιήθηκε ελαφρώς για να ταιριάζει στη μπαταρία στερεάς κατάστασης και έπειτα ξεκίνησε τις εργαστηριακές δοκιμές στη Στουτγκάρδη στα τέλη του 2024. Από κει και μετά στις αρχές του Φλεβάρη ακολούθησαν οι πρώτες δοκιμές στο δρόμο.
Πάνω από 1.000 χιλιόμετρα αυτονομία κάλυψε το πρωτότυπο
Έπειτα από την ολοκλήρωση των πρώτων δοκιμών, η Mercedes ανακοίνωσε πως το πρωτότυπο της EQS με την μπαταρία στερεάς κατάστασης κατάφερε να διανύσει πάνω από 1.000 χιλιόμετρα. Η αυτονομία αυτή είναι κατά περίπου 25% μεγαλύτερη σε σχέση με αυτή που προσφέρει η EQS 450+, η οποία εξοπλίζεται με μπαταρία 118 kWh που προσφέρει αυτονομία περίπου στα 800 χιλιόμετρα.
Πιο γρήγορη φόρτιση, ελαφρύτερες και με μεγαλύτερη αυτονομία από τις σημερινές
Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θεωρούνται από τις εταιρείες στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας ως το επόμενο μεγάλο βήμα για την ηλεκτροκίνηση. Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης εκτός από μεγαλύτερη αυτονομία, θα είναι ελαφρύτερες σε σχέση με τις σημερινές μπαταρίες, ενώ θα μπορούν να φορτίζουν σε λιγότερο χρόνο.
Κλείνοντας, η Mercedes ανακοίνωσε πως το προσεχές διάστημα θα δοκιμάσει περαιτέρω τη μπαταρία στερεάς κατάστασης.