Η Mercedes έφυγε από την Denza και την άφησε στην BYD
Η Denza ξεκίνησε στην Ευρώπη το 2011, λανσάροντας αυτοκίνητα και στην Ευρώπη.
H αύξηση πωλήσεων δεν ήταν αρκετή για να κρατήσει την Mercedes.
Η μάρκα γίνεται 100% κινέζικη υπό την ιδιοκτησία της BYD.
Η Denza ξεκίνησε στην Ευρώπη το 2011 λανσάροντας αυτοκίνητα και στην Ευρώπη
Παρελθόν αποτελεί η Mercedes από την κοινοπραξία της Denza στην Κίνα με την BYD, με την τελευταία να είναι πλέον ο μοναδικός μέτοχος.
Η Mercedes βοήθησε την BYD για να λανσάρει την Denza το 2011 σε μία κοινοπραξία με 50-50 μετοχική σύνθεση. Στο πέρασμα των χρόνων η Denza κυκλοφόρησε διάφορα ηλεκτρικά μοντέλα, κάποια εκ' των οποίων ήρθαν και σε ευρωπαϊκό έδαφος, όπως το Denza X, το βαν, D9 και το SUV, N7. Στην πρώτη δεκαετία της λειτουργίας της, η μάρκα Denza λέγεται ότι πούλησε μόνο 23.000 οχήματα.
Αποχώρησε σταδιακά η Mercedes
Οι χαμηλές πωλήσεις οδήγησαν το 2022 την Mercedes στο να μειώσει το μερίδιό της στη Denza σε μόλις 10%, με την BYD να αγοράζει αυτό το υπόλοιπο 40%. Τα τελευταία δύο χρόνια, οι πωλήσεις της Denza ανέβηκαν κατακόρυφα, φτάνοντας πλέον να έχει πουλήσει πάνω από 200.000 αυτοκίνητα. Ούτε όμως αυτό φάνηκε αρκετό για να πείσει τη Mercedes να παραμείνει στην κοινοπραξία.
Η μάρκα γίνεται 100% κινέζικη υπό την ιδιοκτησία της BYD
Σήμερα, όπως έγινε γνωστό, η Mercedes αποχώρησε οριστικά από την Denza, με το 100% να ανήκει στην BYD. Οι πληροφορίες από το National Enterprise Credit Information Publicity System της Κίνας επιβεβαίωσαν ότι η Mercedes αποχώρησε επίσημα από την κοινοπραξία στις 14 Σεπτεμβρίου. Ο Hans Georg Engel, στέλεχος της Mercedes, αποσύρθηκε επίσης από τη λίστα των διευθυντών της Denza. «Αυτό σημαίνει ότι η Mercedes-Benz δεν κατέχει πλέον μετοχές της Denza και η BYD είναι ο μοναδικός μέτοχος», επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της εταιρείας με δηλώσεις του σε Μέσα του εξωτερικού.