Η Porsche δε θα βάλει ψεύτικες αλλαγές ταχυτήτων στα ηλεκτρικά της
Υποστηρίζει πως τα κάνει χειρότερα.
Δοκίμασε το Hyundai Ioniq 5 N και δεν έμεινε ικανοποιημένη.
«Κανένας λόγος να προσομοιώσουμε αυτό που συνέβαινε στο παρελθόν».
«Παράγουμε κινητήρες εσωτερικής καύσης και δε θα τους αντιγράψουμε στα ηλεκτρικά».
Η Porsche δεν θα προσθέσει ψεύτικες αλλαγές ταχυτήτων όπως το Ioniq 5 N
Αντίθετη στην προοπτική να προσθέσει ψεύτικες αλλαγές ταχυτήτων στα ηλεκτρικά της, όπως για παράδειγμα έκανε η Hyundai στο Ioniq 5 N, είναι η Porsche. Η γερμανική εταιρεία υποστηρίζει πως δεν έχει σκοπό να εξελίξει μία τέτοια τεχνολογία για τα δικά της ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς θα τα έκανε χειρότερα!
Δοκίμασε το Hyundai Ioniq 5 N και δεν έμεινε ικανοποιημένη
Το τελευταίο διάστημα τα ηλεκτρικά που είναι προσανατολισμένα στις επιδόσεις όλο και αυξάνονται. Μάλιστα ένα από αυτά που έχει ξεχωρίσει είναι το Hyundai Ioniq 5 N, το οποίο μεταξύ άλλων εξοπλίζεται με σύστημα που προσομοιώνει τις αλλαγές ταχυτήτων ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης και πραγματικό κιβώτιο. Το σύστημα αυτό όμως δεν ικανοποίησε τους ανθρώπους της Porsche, οι οποίοι παραδέχτηκαν ότι δοκίμασαν το «καυτό» κορεατικό ηλεκτρικό.
«Παράγουμε κινητήρες εσωτερικής καύσης και δε θα τους αντιγράψουμε στα ηλεκτρικά»
Συγκεκριμένα, ο οδηγός ανάπτυξης της Porsche, Lars Kern, μιλώντας σε αυστραλιανά Μέσα, αποκάλυψε πως η ομάδα του οδήγησε το Hyundai Ioniq 5 N και αποφάσισε να μην προσθέσει ψεύτικες αλλαγές στα ηλεκτρικά της.
«Προφανώς, εξετάζουμε τι κάνει ο ανταγωνισμός, αλλά η άποψή μας για το ψεύτικο κιβώτιο ταχυτήτων είναι... γιατί να κάνουμε κάτι χειρότερο; Αναφέρομαι στο πως μεταφράζεται η ισχύς ή στον τρόπο που εφαρμόζεται η ισχύς σε ένα αυτοκίνητο. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι καλύτερος από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, οπότε καταλάβαμε ότι δεν υπάρχει λόγος να προσομοιώσουμε αυτό που συνέβαινε στο παρελθόν. Το κοιτάξαμε, αλλά δεν βλέπω το νόημα να το χρησιμοποιήσουμε (σ.σ. ψεύτικο κιβώτιο) για να κάνουμε τον ηλεκτροκινητήρα να μοιάζει με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Δεν είναι κινητήρας εσωτερικής καύσης και δεν θα τον κάνουμε. Δεν θέλουμε να αντιγράψουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης γιατί εξακολουθούμε να παράγουμε τέτοιους, επομένως δεν βλέπουμε το νόημα να το κάνουμε», ανέφερε.
Το σύστημα στο Ioniq 5 N ενεργοποιείται και απενεργοποιείται
Από κει και πέρα, αξίζει να σημειωθεί πως ο Kern παραδέχτηκε πως υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που βλέπουν θετικά το εν λόγω σύστημα του Ioniq 5 N, όμως η Porsche δεν ενδιαφέρεται να κάνει κάτι παρόμοιο στα δικά της ηλεκτρικά.
Κλείνοντας, να σημειωθεί πως το Ioniq 5 N σου δίνει τη δυνατότητα ενεργοποίησης και απενεργοποίησης του συγκεκριμένου συστήματος. Ως εκ τούτου, όσοι δε το προτιμούν μπορούν να επιλέξουν να οδηγήσουν το «καυτό» κορεατικό ηλεκτρικό χωρίς να έχουν το νου τους στις ταχύτητες!