Η Toyota ετοιμάζει νέo κινητήρα ισχύος 600 ίππων
Με νέα μοτέρ 1,5 και 2,0 λτ.
Απόδοση έως και 600 ίππους!
Και το βάθος... Celica
Έως και 20% μιρότερο όγκο οι νέοι κινητήρες
Με νέα μοτέρ 1,5 και 2,0 λτ.
Η ιαπωνική εταιρεία συνεχίζει να επενδύει πάνω στους κινητήρες εσωτερικής κάυσης. ¶λλωστε, δεν είναι και μεγάλο το χρονικό διάστημα που έχει κυλίσει από τότε που ανακοινώθηκε η προετοιμασία μιας νέας οικογένειας κινητήρων που θα είναι μικρότεροι, ισχυρότεροι αλλά και αποδοτικότεροι από αυτούς που θα αντικαταστήσουν.Τα τρία νέα μοτέρ, 1,5 και 2,0 λτ. , θα εξοπλίζουν τα επόμενα υβριδικά και Plug-in υβριδικά της μοντέλα και η μάρκα υπόσχεται πως «οι νέοι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα αλλάξουν το παιχνίδι».
Απόδοση έως και 600 ίππους!
Αν και η Toyota δεν έχει μπει σε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τα επερχόμενα μοτέρ, τα μέσα της χώρας του «Ανατέλλοντος Ηλίου», αναφέρουν πως ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λτ. της Toyota που βρίσκεται σε εξέλιξη, θα μπορεί να αποδίδει έως και 600 ίππους στην κορυφαία αγωνιστική του προδιαγραφή. Μάλιστα, φαίνεται πως δεν θα έχει καμία βοήθεια μέσω ηλεκτροκίνησης. Όταν το ίδιο μοτέρ χρησιμοποιείται για συμβατικά και όχι αγωνιστικά αυτοκίνητα θα μπορεί να προσφέρει 400 άλογα και 550 Nm ροπής, ενώ θα υπάρχει και μία χαμηλότερης δυναμικής έκδοση του ίδιου μοτέρ με 300 άλογα και 400 Nm ροπής.
Και το βάθος... Celica
Από κει και πέρα, τα μέσα της Ιαπωνίας αναφέρονται και στα μελλοντικά αυτοκίνητα που - ενδέχεται- να εξοπλιστούν με το συγκεκριμένο μοτέρ. Αναφέρουν λοιπόν πως από τη στιγμή που η Toyota εξετάζει την επιστροφή του χαρακτηριστικού MR2, τότε είναι εξαιρετικά πιθανό η κορυφαία GRMN έκδοση επιδόσεων να συνδυάζει τον κινητήρα 2,0 λτ. με το σύστημα τετρακίνησης GR-Four. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για την επιστροφή της Celica, αν και οι Γιαπωνέζοι δεν έχουν προβεί σε κάποια επιβεβαίωση περί επιστροφής του συγκεκριμένου.
Έως και 20% μιρότερο όγκο οι νέοι κινητήρες
Κλείνοντας,σχετικά με τα τρία νέα μοτέρ που ετοιμάζει η Toyota, το πρώτο θα είναι ατμοσφαιρικό 1,5 λτ. και θα έχει περίπου 10% μικρότερο όγκο και ύψος σε σύγκριση με τον τρέχοντα κινητήρα. Το δεύτερο θα είναι επίσης 1,5 λτ. αλλά τούρμπο και θα διαθέτει 20% μικρότερο όγκο από τον ατμοσφαιρικό 2,5 λτ. που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή. Τέλος, ο τρίτος κινητήρας θα είναι ο 2 λτ. τούρμπο για τον οποίο μιλήσαμε νωρίτερα Σε σύγκριση με τον υπάρχοντα τούρμπο κινητήρα 2,4 λτ. , έχει 10% μικρότερο όγκο και επωφελείται από μείωση ύψους 10%. Επίσης η Toyota υπόσχεται 30 τοις εκατό περισσότερη οικονομία καυσίμου.
Σχολιάστε |