H VW συμφώνησε να κάνει περικοπές 35.000 θέσεων εργασίας μέχρι το 2030
Δεν θα γίνουν απολύσεις, αλλά συνταξιοδοτήσεις και οικειοθελείς αποχωρήσεις.
Δεν θα κλείσουν εργοστάσια στη Γερμανία, εκτός από ένα στη Δρέσδη.
Η VW θα μειώσει το εργατικό κόστος κατά 1,5 δις. ευρώ ετησίως.
Θα γίνουν και άλλες κινήσεις, όπως μεταφορά παραγωγής του Golf στο Μεξικό και η ένωση τεχνικών ομάδων διαφορετικών εταιρειών.
Δεν θα γίνουν απολύσεις, αλλά συνταξιοδοτήσεις και οικειοθελείς αποχωρήσεις
Μετά από ένα μπρα-ντε-φερ συζητήσεων μεταξύ του Ομίλου VW και των εκπροσώπων των εργαζομένων, η εταιρεία έφτασε σε συμφωνία, σύμφωνα με την οποία θα καταργηθούν μέχρι και 35.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία, σταδιακά μέχρι το 2030. Δεν θα γίνουν απολύσεις, αλλά συνταξιοδοτήσεις και άλλα εθελοντικά μέτρα όπως οικειοθελείς αποχωρήσεις.
Δεν θα κλείσουν εργοστάσια στη Γερμανία, εκτός από ένα στη Δρέσδη
Αυτή η συμφωνία απέτρεψε περαιτέρω απεργίες και επιπλέον διασφαλίζει πως δεν η εταιρεία δεν θα προβεί σε υποχρεωτικές απολύσεις έως το 2030, καθώς και το ότι δεν θα κλείσουν εργοστάσια στη Γερμανία.
Το μόνο εργοστάσιο που θα σταματήσει την παραγωγή του το 2025 είναι το «διάφανο εργοστάσιο» που ονομάζεται Transparent Factory και βρίσκεται στη Δρέσδη, όπου παράγεται το VW ID.3. Η VW έχει δηλώσει πως επεξεργάζεται εναλλακτικές επιλογές για την παραγωγή του μοντέλου, με τη μία εκ των οποίων να είναι πιθανή συνεργασία με άλλη εταιρεία. Επιπλέον, αναμένεται να κλείσει το Φεβρουάριο ένα εργοστάσιο στο Βέλγιο όπου παράγεται το ηλεκτρικό SUV Audi Q8 E-Tron.
Η VW θα μειώσει το εργατικό κόστος κατά 1,5 δις. ευρώ ετησίως
Σύμφωνα με το VW Group, η συγκεκριμένη μείωση του εργατικού κόστους θα έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 1,5 δις ευρώ ετησίως. Το μεσοπρόθεσμο πλάνο είναι να εξοικονομηθούν συνολικά παραπάνω από 4 δις ευρώ, με τη συμβολή μειώσεων στο κόστος εξέλιξης της εταιρείας, καθώς και μέσω άλλων διαρθρωτικών αλλαγών. Για παράδειγμα, σχεδιάζουν να μειώσουν την παραγωγή σε όλα τα γερμανικά εργοστάσια κατά 734.000 μονάδες ετησίως.
Θα γίνουν και άλλες κινήσεις, όπως μεταφορά παραγωγής του Golf στο Μεξικό και η ένωση τεχνικών ομάδων διαφορετικών εταιρειών
Ένα ακόμα μέτρο που θα κάνει η VW είναι να μεταφέρει την παραγωγή του VW ID.3 και του Cupra Born στο κεντρικό εργοστάσιο του Ομίλου στο Wolfsburg της Γερμανίας, εκεί που κατασκευάζεται το Golf. Η παραγωγή του Golf, από την άλλη πλευρά, θα μεταφερθεί το 2027 στην πόλη Puebla στο Μεξικό. Με βάση το παραπάνω, αντί για 4 γραμμές συναρμολόγησης που υπάρχουν σήμερα στο εργοστάσιο του Wolfsburg, θα έχουμε 2.
Προς το τέλος της δεκαετίας, στο συγκεκριμένο εργοστάσιο θα λάβει χώρα η παραγωγή του ηλεκτρικού VW Golf MK9, καθώς και ενός ακόμα μοντέλου. Αμφότερα θα χρησιμοποιούν την ηλεκτρική πλατφόρμα επόμενης γενιάς που ονομάζεται EV SSP.
Προκειμένου να μειωθεί περεταίρω το κόστος εξέλιξης, ο Όμιλος VW ανέφερε πως θα ενώσει τις τεχνικές ομάδες που αφορούν συγκεκριμένες μάρκες. Για παράδειγμα, η ομάδα που είναι υπεύθυνη για την τεχνική ανάπτυξη των μοντέλων της VW θα είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη των οχημάτων και των υπόλοιπων εταιρειών του Ομίλου.
Σχολιάστε |