Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Η χαμηλή ζήτηση των ηλεκτρικών ίσως κάνει την VW να κλείσει εργοστάσιο

Η χαμηλή ζήτηση των ηλεκτρικών ίσως κάνει την VW να κλείσει εργοστάσιο

15/7/2024

Οι Γερμανοί δεν έχουν «χάσει» εργοστάσιο για πάνω από 36 έτη
Η Audi περιμένει μειωμένες πωλήσεις, ακούγεται το άμεσο τέλος παραγωγής του Q8 e-tron
Η οικονομική ζημιά θα ξεπεράσει τα 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ
Πάνω από 3 χιλιάδες κόσμου εργάτες περιμένουν με αγωνία το μέλλον

Οι Γερμανοί δεν έχουν «χάσει» εργοστάσιο για πάνω από 36 έτη

Πολύ άσχημα είναι τα νέα που ήρθαν από τη Γερμανία, καθώς η Volkswagen ενημέρωσε το κοινό και τον τύπο ότι βρίσκεται πολύ κοντά στο κλείσιμο του εργοστασίου που διατηρεί στις Βρυξέλλες. Η συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής έχει αναλάβει την παραγωγή μοντέλων της Audi, όμως η ραγδαία πτώση στην ζήτηση των πολυτελών ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας στην Ευρώπη, έχει ωθήσει τους Γερμανούς στην πτώση του στόχου για το περιθώριο κέρδους του τρέχοντος έτους. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η γερμανική εταιρεία δεν έχει δει εργοστάσιό της να κλείνει από το 1988 και την μονάδα που διατηρούσε στο Westmoreland της Pennsylvania. Το εργοστάσιο των Βρυξελλών κατά το περυσινό έτος κατασκεύασε γύρω στις 50.000 μονάδες.

Η Audi περιμένει μειωμένες πωλήσεις, ακούγεται το άμεσο τέλος παραγωγής του Q8 e-tron

Αρκετοί κατασκευαστές ηλεκτρικών μοντέλων είδαν την ζήτηση για τα μοντέλα τους να πέφτουν, αρκετά χαμηλότερη μάλιστα από την αναμενόμενη, ενώ πρώτα είχαν ήδη επενδύσει αρκετά στην παραγωγική ικανότητα και την τεχνολογική ανάπτυξη. Αλλωστε η ίδια η Audi είχε αναφέρει μέσα στην χρονιά πως οι πωλήσεις της μέσα στο 2024 αναμένεται να παρουσιάσουν μείωση, καθώς παράλληλα εργάζονταν στην εισαγωγή νέων μοντέλων και την μείωση του κόστους παραγωγής. Το μοντέλο της Audi το οποίο βρέθηκε «στο μάτι του κυκλώνα» και ουσιαστικά αποτέλεσε τον αρνητικό πρωταγωνιστή της ιστορίας, δεν είναι άλλο από το Q8 e-tron. Τα νούμερα φαίνεται να είναι τόσο χαμηλά, τουλάχιστον σε σχέση με τις προσδοκίες της εταιρείας, που πλέον εξετάζεται έντονα η διακοπή παραγωγής του έως το 2025.

Η οικονομική ζημιά θα ξεπεράσει τα 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ

Σαφώς και η γερμανική εταιρεία δεν μπορεί να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια ενόψει της επικείμενης οικονομικής καταστροφής. Οι ιθύνοντες της Volkswagen ήδη δουλεύουν στην εύρεση κάποιας λύσης. Όμως, ακόμη κι αυτή η εύρεση λύσης (αλλά και το λουκέτο), αποτελεί μέρος της οικονομικής ζημιάς, η οποία, μαζί με διάφορα έξοδα εκτός προγραμματισμού, θα έχουν συνολικό αντίκτυπο της τάξης των 2,6 δισεκατομμυρίων ευρώ μέσα στο 2024! Οι δυσοίωνες προβλέψεις έχουν επηρεάσει βαθιά τον όμιλο, με την μητρική (εταιρεία) Porsche να μειώνει τις προβλέψεις της για κέρδη από τα 5,5 στα 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ! Αντίστοιχη ήταν και η πτώση των μετοχών των εταιρειών του ομίλου στις αγορές, έως και 2,1 % στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης.

Πάνω από 3 χιλιάδες κόσμου εργάτες περιμένουν με αγωνία το μέλλον

Στα πλαίσια εξεύρεσης λύσεων που «τρέχει» ο όμιλος Volkswagen, πολλές έχουν να κάνουν και με το μέλλον των εργαζομένων του εργοστασίου, καθώς η συγκεκριμένη μονάδα απασχολεί σχεδόν 3.000 υπαλλήλους. Σε ανακοίνωσή της, η Audi δεν «κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλό της», αναφέροντας ότι εάν δε βρεθεί εναλλακτική λύση, ελλοχεύει ο κίνδυνος μέχρι και για παύση της λειτουργίας της μονάδας. Τα λειτουργικά κέρδη της Volkswagen μειώθηκαν κατά 20% μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους, καθώς είχε προηγηθεί η προσωρινή διακοπή λειτουργίας του εργοστασίου ελέω έλλειψης εξαρτημάτων μέσα στον Φεβρουάριο. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων της Audi ζητούν μια μελλοντική προοπτική τόσο για το εργοστάσιο, όσο και για τους υπαλλήλους της εταιρείας στις Βρυξέλλες, ενώ απαιτούν από τη διοίκηση της εταιρείας να αναλάβει τις ευθύνες της.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε