autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ηλεκτρικό BYD Dolphin κάτω από 20 χιλιάρικα - Λες να «πιάσει»;

Ηλεκτρικό BYD Dolphin κάτω από 20 χιλιάρικα - Λες να «πιάσει»;

4/10/2024

Ηλεκτρικό hatchback με 427 χλμ. αυτονομία & πολύ καλό στάνταρ εξοπλισμό
Η BYD δεν είναι μία άγνωστη μάρκα ηλεκτρικών αλλά φτιάχνει αυτοκίνητα 20+ χρόνια
Δεν φοβάται την Tesla, πρώτη σε πωλήσεις το 2022
Κάνει απόβαση στην Ευρώπη & θέλει να κάνει το Dolphin best-seller

Ηλεκτρικό hatchback με 427 χλμ. αυτονομία & πολύ καλό στάνταρ εξοπλισμό

Μετά το Atto 3 και το SEAL η BYD φέρνει στην ελληνική αγορά και το φθηνότερο (ως τώρα) αυτοκίνητό της, το BYD Dolphin. Ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει για την εντυπωσιακά χαμηλή τιμή του, κάτω από τα 20.000 ευρώ. Και μιλάμε για ένα μικρομεσαίο μοντέλο 204 ίππων με μία διαφορετικής τεχνολογίας μπαταρία (Λιθίου Φωσφορικού Σιδήρου) που προσφέρει θεωρητική αυτονομία 427 χλμ.. Και την ίδια στιγμή, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με πολύ καλό στάνταρ εξοπλισμό καθώς μεταξύ άλλων βρίσκεις ζάντες αλουμινίου 17'', καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση και επενδύσεις από Vegan δέρμα, οθόνη infotainment 12,8'' με σύστημα πλοήγησης, πανοραμική κάμερα 360 μοιρών, αντλία θερμότητας και περισσότερα από 20 συστήματα άνεσης και ασφάλειας).

Η BYD δεν είναι μία άγνωστη μάρκα ηλεκτρικών αλλά φτιάχνει αυτοκίνητα 20+ χρόνια

Lucid, Canoo, Indi, VinFast. Αναγνωρίζεις κανένα από αυτά τα ονόματα; Πρόκειται για νέες μάρκες αυτοκινήτων που ξεκινούν την καριέρα τους τώρα, μόνο ηλεκτρικές. Κάποιες θα μείνουν άλλες θα εξαφανιστούν, όπως άλλες τόσες που έμειναν στα χαρτιά. Η BYD δεν είναι μία από αυτές.
 
Βλέπεις η BYD μπορεί να ακούγεται το ίδιο άγνωστη με αυτές τις μάρκες, όμως υπάρχει μια ριζική διαφορά. Η BYD φτιάχνει αυτοκίνητα εδώ και 3 δεκαετίες, και ηλεκτρικά εδώ και 15 χρόνια. Μπορεί να είναι η πρώτη φορά που αποβιβάζεται στην Ευρώπη, όμως δεν είναι «καινούργια».

Δεν φοβάται την Tesla, πρώτη σε πωλήσεις το 2022

Και αυτό σημαίνει πως δεν εξαρτάται από προ-πωλήσεις, από επενδυτές και από κρατικές χορηγίες. Η BYD πουλάει 3,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο, εκ των οποίων σχεδόν 700.000 ηλεκτρικά, πράγμα που έκανε τη μάρκα να περάσει μπροστά από την Tesla για το 2022, ως πρώτη στον κόσμο. Εξάλλου η BYD από τη γέννησή της το 1995 είναι μια εταιρεία παραγωγής μπαταριών που επεκτάθηκε στα αυτοκίνητα, και φτιάχνει κάθε τύπου οχήματος, θερμικό, υβριδικό ή ηλεκτρικό, αν και από τον Μάρτιο του 2022, η παραγωγή θερμικών έχει τελειώσει.

Κάνει απόβαση στην Ευρώπη & θέλει να κάνει το Dolphin best-seller

Αυτό που κάνει την BYD έναν σίγουρο «παίκτη» είναι η τεχνολογία, τεχνογνωσία και η εξειδίκευση στην σχεδίαση και παραγωγή μπαταριών αλλά και αυτοκινήτων. Δεν εξαρτάται από συνεργασίες, συμπράξεις ή αγορά τεχνολογίας από τρίτους. Για τα ευρωπαϊκά της μοντέλα, η BYD θα πρέπει να αναπτύξει ένα κέντρο σχεδίασης στην Ευρώπη ώστε να προσαρμόσει τα αυτοκίνητά τις στις εδώ απαιτήσεις σε θέμα άνεσης και οδικής συμπεριφοράς, με το Dolphin να είναι ένα βασικό «όπλο» σε αυτήν της την προσπάθεια.
 
Με την είσοδο της BYD και της MG, θυγατρικής του άλλου κινεζικού κολοσσού, της SAIC, οι μεγάλοι παίκτες της Κίνας θέλουν να εδραιωθούν και στην Ευρώπη. Και μπορεί να είναι «άγνωστοι» όπως τόσες άλλες ηλεκτρικές μάρκες, όμως δεν είναι και «χθεσινοί».

Και οι τιμές που έχουν για τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα, σε βάζουν σε πειρασμό. Ή μήπως όχι;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε