Κλείνει εργοστάσιο στην Κίνα, λόγω χαμηλών πωλήσεων
9/9/2021
Η πανδημία αλλά και οι πρόσφατες εξελίξεις στο Αφγανιστάν φαίνεται ότι δημιουργούν σοβαρότερο προβλήματα στις εταιρίες από ότι αναμενόταν αρχικά.
Η Stellantis ανακοίνωσε ότι θα κλείσει ένα από τα εργοστάσιά της στην Κίνα και θα μεταφέρει την παραγωγή αυτού σε άλλο εργοστάσιο της αχανούς χώρας της Ανατολής, αφού οι πωλήσεις των οχημάτων που κατασκευάζονταν στο εργοστάσιο αυτό, αντιστοιχούν μόλις στο 8% της δυνατότητας παραγωγής του.
Η εταιρεία που κάτω από την ομπρέλα της βρίσκονται πλέον πολλές μάρκες, θα κάνει κάποιες εργασίες αναδιάρθρωσης στην χώρα, εξαιτίας των χαμηλών αριθμών στις πωλήσεις. Συγκεκριμένα, τους πρώτους επτά μήνες του χρόνου κατάφερε να πουλήσει μόλις 12.288 οχήματα, όλα μάρκας Jeep, ενώ τα δύο εργοστάσια που έχει εκεί, έχουν δυνατότητα παραγωγής 328.000 οχημάτων ετησίως. Σύμφωνα και με δηλώσεις που έγιναν από ανώτερα στελέχη της εταιρείας, η τρέχουσα παραγωγή του εργοστάσιου στο Guangzhou, θα μεταφερθεί στο εργοστάσιο Changsha, σε μία κίνηση με στόχο την αύξηση του ποσοστού χρήσης των εργοστασίων, με παράλληλη μείωση του κόστους παραγωγής, καθώς το εργοστάσιο της Changsha, έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει 164.000 οχήματα ετησίως.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Ο γενικός διευθυντής της Stellantis Carlos Tavares, αναφέρει ότι η εταιρεία αναπτύσσει μία νέα στρατηγική για την κινεζική αγορά. Έτσι λοιπόν θα αναπτύξει την Opel στην αγορά της Κίνας και σκοπεύει να προσφέρει έναν αριθμό από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μέσω αυτής. Η στρατηγική αυτή αναμένεται να ξεκινήσει μέχρι το τέλος του χρόνου. Παράλληλα με την κοινοπραξία της με την GAC, η Stellantis συνεργάζεται με την Dongfeng Motor Group. Η κοινοπραξία με την τελευταία κατέληξε στο κλείσιμο δύο εργοστάσιων, αφού μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου πουλήθηκαν μόνο 47.788 οχήματα.
Φυσικά η Stellantis δεν είναι ο μοναδικός κατασκευαστής αυτοκινήτων που αναγκάζεται να κάνει τροποποιήσεις στην κινεζική αγορά, αφού γνωρίζουμε ότι και η Mazda τερμάτισε την συνεργασία της με την FAW, ενώ η κοινοπραξία Hyundai και BAIC πούλησε πρόσφατα ένα εργοστάσιο στην startup εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων Li Auto.