Mazda: Ετοιμάζει το νέο κινητήρα Skyactiv-Z και το καινούργιο CX-5
Το νέο CX-5 θα είναι υβριδικό και με εξορθολογισμένες εκδόσεις.
Η Mazda ετοιμάζει και το νέο κινητήρα Skyactiv-Z.
Το 2027 θα παρουσιάσει νέο ηλεκτρικό.
Αποκαλύψεις από τη Mazda για το μέλλον της
Μέρος της στρατηγικής της για τα επόμενα χρόνια αποκάλυψε η Mazda, επιβεβαιώνοντας την έλευση του νέου Skyactiv-Z κινητήρα και της επόμενης γενιάς του CX-5. Αμφότερα θα διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο στη δεύτερη φάση (Phase 2) του σχεδίου της Mazda (από το 2025 έως το 2027) για τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση.
Όπως ανακοινώθηκε, το νέο CX-5 θα εξοπλίζεται με ένα νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που αναπτύχθηκε εσωτερικά. Εκτός από την υβριδική ισχύ, το CX-5 της επόμενης γενιάς θα προσφερθεί σε μικρότερη γκάμα εκδόσεων, αλλά με καλύτερη κατανομή του εξοπλισμού, αφού στόχος της ιαπωνικής φίρμας είναι να μειώσει την πολυπλοκότητα των εκδόσεων, που πολλές φορές μπερδεύουν τους αγοραστές.
Το 2027 θα παρουσιάσει νέο ηλεκτρικό
Το 2027 η Mazda θα παρουσιάσει και ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα βασίζεται σε μια ειδική πλατφόρμα. Η ιαπωνική φίρμα έχει στο πλάνο της τη διερεύνηση Plug-in υβριδικών παραλλαγών με βάση την ίδια αρχιτεκτονική, για όσους δε θέλουν να αποκτήσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Επίσης, η Mazda επανέλαβε τα σχέδια για ένα νέο ηλεκτρικό crossover, το οποίο θα βασίζεται στο Arata concept που είδαμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου.
Η Mazda ετοιμάζει και το νέο κινητήρα Skyactiv-Z
Από κει και πέρα η Mazda ανέφερε πως το 2027 θα λανσάρει και ένα νέο κινητήρα καύσης, τον Skyactiv-Z, που θα είναι ο τετρακύλινδρος διάδοχος των σημερινών κινητήρων Skyactiv-G και Skyactiv-X. Είπε, πως το νέο μοτέρ θα χαρακτηρίζεται από υψηλή θερμική απόδοση, καλύτερη κατανάλωση και βελτιωμένη απόδοση τόσο σε επίπεδο οδήγησης όσο και σε θέματα ρύπων.
Από το 2028 θα δοθεί έμφαση στα ηλεκτρικά
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως μετά την ολοκλήρωση της Phase 2, στο πλάνο της Mazda, θα ακολουθήσει η τρίτη φάση (Phase 3). Θα λάβει χώρα από το 2028 έως και το 2030 περίοδος στην οποία η μάρκα κατά πάσα πιθανότητα θα επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά και τα PHEV.