Με 182 ίππους το υδρογονοκίνητο Toyota Hilux
Διαθέτει τρεις δεξαμενές υδρογόνου για χωρητικότητα 7,8 κιλών συνολικά.
600 χιλιόμετρα η αυτονομία του συστήματος κυψέλων καυσίμου υδρογόνου.
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ στο πίσω άξονα για 182 άλογα και ροπή 300 Nm.
Ίδιες διαστάσεις με το στάνταρ Hilux.
Συνεχίζει τις επενδύσεις στο υδρογόνο η Toyota
Η Toyota δίνει στη δημοσιότητα περισσότερες εικόνες και πληροφορίες για τα πρωτότυπα του υδρογονοκίνητου Hilux, το οποίο παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβρη του 2023 και στη συνέχεια ξεκίνησε τις δοκιμές στους δρόμους, με 10 πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν εντός του Ηνωμένου Βασιλείου.
600 χιλιόμετρα η αυτονομία του συστήματος κυψέλων καυσίμου υδρογόνου
Το Toyota Hilux με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου κρατά τις ίδιες διαστάσεις με την τελευταία γενιά του μοντέλου στην έκδοση extra-cab. Ως εκ τούτου έχει μήκος 5.325 χιλιοστά, πλάτος 1.855 χιλιοστά και ύψος 1.810 χιλιοστά. Όπως προαναφέραμε, η βασική διαφορά είναι πως εξοπλίζεται με ένα νέο σύστημα κίνησης κυψέλων καυσίμου υδρογόνου, το οποίο προσφέρει αυτονομία έως και 600 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τη μάρκα.
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ στο πίσω άξονα για 182 άλογα και ροπή 300 Nm
Αναλύοντας τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος κυψέλων καυσίμου υδρογόνου, η Toyota αναφέρει πως το υδρογόνο αποθηκεύεται σε τρεις δεξαμενές καυσίμου υψηλής πίεσης, η καθεμία από τις οποίες χωράει 2,6 κιλά για συνολική χωρητικότητα 7,8 κιλών. Οι δεξαμενές είναι τοποθετημένες εντός του πλαισίου τύπου σκάλας. Την ίδια στιγμή, οι κυψέλες καυσίμου πολυμερούς ηλεκτρολύτη 330 στοιχείων τοποθετούνται πάνω από τον μπροστινό άξονα.
Η ενέργεια που παράγεται αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου, που έχει τοποθετηθεί στο πίσω μέρος, πάνω από τις δεξαμενές υδρογόνου. Το υδρογονοκίνητο Hilux είναι πισωκίνητο λαμβάνοντας ισχύ από ένα ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, μέγιστης ισχύος 182 ίππων και 300 Nm ροπής, σύμφωνα με την Toyota. Οι Ιάπωνες δε δημοσίευσαν το χρόνο του 0-100 χλμ./ώρα και την τελική ταχύτητα. Σε κάθε περίπτωση κατά την οδήγηση το υδρογονοκίνητο Hilux δεν παράγει εκπομπές ρύπων από την εξάτμιση αλλά καθαρό νερό.
Μπήκε στο τελικό στάδιο των δοκιμών
Κλείνοντας, η Toyota αναφέρει ότι το υδρογονοκίνητο Hilux έχει περάσει στο τελικό στάδιο των δοκιμών.