Το concept Hyper Force της Nissan.
Με μπαταρίες στερεάς κατάστασης το ηλεκτρικό Nissan GT-R
Αποδοτικότερες σε αυτονομία και γρηγορότερες στη φόρτιση από τις λιθίου.
«Θα επωφεληθούν σημαντικά τα σπορ αυτοκίνητα», είπε ο επικεφαλής σχεδιασμού προϊόντων της Nissan.
Το concept Hyper Force έχει προαναγγείλει το ηλεκτρικό GT-R.
Έτοιμες έως το 2028 οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης
Η Nissan εργάζεται πάνω στις μπαταρίες στερεάς κατάστασης και το ηλεκτρικό GT-R αναμένεται να είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιήσει τη νέα τεχνολογία μπαταριών, που θα βρίσκεται στην παραγωγή έως το 2028. Μάλιστα, στέλεχος της μάρκας υποστήριξε σε δηλώσεις του πως τα μοντέλα που θα ωφεληθούν περισσότερο από τις μπαταρίες αυτές θα είναι τα σπορ αυτοκίνητα.
Αποδοτικότερες σε αυτονομία και γρηγορότερες στη φόρτιση από τις λιθίου
Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης σε σχέση με τις σημερινές λιθίου θα είναι καλύτερες, προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης και ταχύτερη φόρτιση. Όπως έχει ανακοινώσει η ιαπωνική φίρμα, αναπτύσσει επί του παρόντος μια νέα πιλοτική γραμμή για μπαταρίες στερεάς κατάστασης στις εγκαταστάσεις της στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας. Στόχος της είναι να λανσάρει στις αγορές ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία έως το 2028.
Θα επωφεληθούν σημαντικά τα σπορ αυτοκίνητα
Η μεγαλύτερη αυτονομία και η ταχύτερη φόρτιση θα είναι δύο πιο σημαντικοί παράγοντες που σύμφωνα με τον Ivan Espinosa, παγκόσμιο αντιπρόεδρο σχεδιασμού προϊόντων της Nissan, θα φέρουν μεταξύ άλλων, τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης στα σπορ ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Από κει και πέρα, ο Espinosa δεν μίλησε για το κόστος, αλλά αναγνώρισε ότι αρχικά, μπορεί να είναι υψηλό. Υπογράμμισε όμως, πως όσο η τεχνολογία ωριμάζει, το κόστος θα μειωθεί, ενώ το γεγονός πως χρειάζονται λιγότερα υλικά για να κατασκευαστούν οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα συμβάλει σε αυτό.
Το concept Hyper Force έχει προαναγγείλει το ηλεκτρικό GT-R
Σύμφωνα με τη φημολογία που έχει υπάρξει, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης είναι πιθανό να εμφανιστούν για πρώτη φορά στην έκδοση παραγωγής του concept Hyper Force της Nissan, του ηλεκτρικού διαδόχου του Nissan GT-R. Μιλώντας σχετικά, ο Espinosa είπε πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα ήταν ίσως η τέλεια ευκαιρία για να λανσάρει τις νέες μπαταρίες. Παράλληλα, σημείωσε πως οι μπαταρίες θα είναι χρήσιμες στα μικρά αυτοκίνητα, ενώ θα μπορούσαν να εξοπλίσουν και μεγάλα SUV προκειμένου να αυξήσουν τους χώρους τους στο εσωτερικό.