Η Skoda προχώρησε σε αποκαλύψεις σχετικά με τη νέα γενιά του Superb, το οποίο θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης, diesel και PHEV έως 265 άλογα.
Ντεμπούτο το Νοέμβρη
Τον προσεχή Νοέμβρη αναμένεται να κάνει επίσημη πρεμιέρα το νέο Skoda Superb, αλλά η τσεχική μάρκα αποφάσισε να δημοσιεύσει σημαντικές λεπτομέρειες για τη νέα γενιά της ναυαρχίδας της, που θα συνεχίσει να προσφέρεται σε αμαξώματα liftback και wagon.
Το νέο Superb θα έχει 4.912 χιλιοστά μήκος ως liftback και 4.902 χιλιοστά μήκος ως wagon. Σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, αυτά τα στοιχεία αντιπροσωπεύουν αύξηση 43 χλστ. και 40 χλστ., αντίστοιχα. Αμφότερες οι εκδόσεις θα είναι 15 χιλιοστά πιο στενές, με το πλάτος του νέου Superb να φτάνει στα 1.849 χλστ.. Το ύψος αυξάνεται κατά 12 χλστ. για το liftback στα 1.481 χλστ., ενώ στο wagon είναι αυξημένο κατά 5 χιλιοστά στα 1.482 χλστ. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2.841 χλστ.
Αναφορικά με τους χώρους, το Superb της επόμενης γενιάς θα προσφέρει χωρητικότητα 645 λίτρων στο πορτμπαγκάζ το liftback και 690 λίτρα το wagon. Αυτά τα νούμερα είναι αυξημένα κατά 20 και 30 λίτρα, αντίστοιχα. Σύμφωνα με την Skoda, ο χώρος για το κεφάλι του οδηγού, του συνοδηγού και των δύο πίσω επιβατών, έχει επίσης αυξηθεί.
28 έξυπνα Simply Clever καλούδια
Από κει και πέρα, το νέο Superb θα προσφέρει 28 έξυπνα και πρακτικά χαρακτηριστικά (Simply Clever) για να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των επιβατών του. Ένα από αυτά για παράδειγμα θα πρόκειται για ένα πίσω κεντρικό υποβραχιόνιο με ενσωματωμένη βάση για tablet. Επίσης στην πόρτα του οδηγού θα υπάρχει η γνωστή ομπρέλα στην πόρτα του οδηγού.
Οθόνη αφής 12,9 ιντσών για το infotainment
Η Skoda δεν έδειξε το εσωτερικό, αλλά γνωρίζουμε ότι ο επιλογέας ταχυτήτων έχει επανατοποθετηθεί στην κολόνα του τιμονιού. Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας θα φιλοξενείται σε οθόνη 12,9 ιντσών, αλλά παράλληλα θα υπάρχουν και φυσικά μπουτόν για άλλες λειτουργίες. Το νέο Superb θα μπορεί να εξοπλιστεί με έως και 10 αερόσακους, συμπεριλαμβανομένου ενός αερόσακου γονάτων στην πλευρά του οδηγού και ενός κεντρικού αερόσακου. Παράλληλα θα εισάγει τις τεχνολογίες Curve Assistant και Intersection Assistant, αλλά και πολλά άλλα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.
Με βενζίνη, diesel και PHEV έως 265 άλογα
Τέλος, σε ότι αφορά το κομμάτι των κινητήρων, όλοι θα λειτουργούν με το αυτόματο επτατάχυτο DSGκιβώτιο, εκτός από την PHEV έκδοση, που θα εξοπλιστεί με εξάρι DSG. Στη βάση του Superb θα βρίσκεται ο ήπια υβριδικός 1,5 λτρ. TSI με 150 ίππους. Ακολουθεί ο 2λιτρος TSI βενζινοκινητήρας με 204 ίππους, ενώ το ίδιο μοτέρ θα προσφέρεται και σε τετρακίνητη έκδοση με 265 άλογα. Στο diesel, ο 2λιτρος TDI με 150 ίππους θα συνδυάζεται με κίνηση μπροστά, ενώ θα υπάρχει και έκδοση 193 ίππων για την τετρακίνητη επιλογή. Όσον αφορά το plug-in υβριδικό, το Superb iV θα προσφέρεται μόνο ως wagon και θα χρησιμοποιεί τον 1,5 TSI με ηλεκτροκινητήρα για να παράγει συνδυαστικά 204 ίππους. Η μπαταρία έχει με τη σειρά της αυξηθεί από 12,7 kWh σε 25,7 kWh, προσφέροντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία για πάνω από 100 χιλιόμετρα. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος ορίζεται πλέον στα 11 kW, ενώ η φόρτιση συνεχούς ρεύματος μπορεί να γίνει έως και 50 kW.
Στη Σλοβακία η κατασκευή του
Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως η παραγωγή του Superb θα μεταφερθεί από το Kvasiny (Τσεχία) στην Μπρατισλάβα (Σλοβακία).