autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
2 φωτογραφίες »

Mercedes: Μειώνει το 50% της γκάμας των κινητήρων της

26/8/2021

Οι νέες προδιαγραφές euro 7 είναι προ των πυλών και αναγκάζουν τη γερμανική εταιρία να αναθεωρήσει τη στρατηγική της, πάνω στους «κανονικούς» κινητήρες.

Από το 2025 αναμένεται να τεθούν σε εφαρμογή οι νέες αυστηρότερες προδιαγραφές euro 7, που αφορούν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και πρόκειται να αλλάξουν όσα ξέραμε. Θα είναι τόσο αυστηρές, ώστε η τεχνολογία που θα πρέπει να φέρουν τα μικρά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, θα τα κάνει ασύμφορα για αγορά ενώ εξίσου ακριβό και ιδιαίτερα περίπλοκο θα πρέπει να είναι και το καταλυτικό σύστημα των diesel με αποτέλεσμα να περιορίσει τους πετρελαιοκινητήρες, ακόμα και στα επαγγελματικά οχήματα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Μάλιστα τα αυτοκίνητα, προδιαγραφών Euro 7, ενδέχεται να διαθέτουν ένα διαγνωστικό σύστημα ενσωματωμένο στους υπολογιστές του αυτοκινήτου, για να αναλύουν τον κινητήρα ανά πάσα στιγμή και να διασφαλίζουν ότι ανταποκρίνεται στις εκπομπές ρύπων, κάτι που ακούγεται ιδιαίτερα ακριβό.

Για αυτούς τους λόγους, η Mercedes βλέπει μπροστά και σχεδιάζει να σταματήσει αρκετές παραλλαγές κινητήρων. Σε συνέντευξη, ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes, Markus Schäfe, παραδέχθηκε ότι η εταιρία θα μειώσει κατά το ήμισυ τις παραλλαγές των κινητήρων της μέσα στη δεκαετία. «Θα μειώσουμε τον αριθμό τις παραλλαγές των κινητήρων, περνώντας από το Euro 7, κατά περίπου 50 τοις εκατό.», ανέφερε ξεκάθαρα.

Σύμφωνα με τη Μercedes, έρχεται το τέλος εποχής για τους κινητήρες V8, που κοσμούσαν τα θηρία της εταιρίας

Σύμφωνα με τη Μercedes, έρχεται το τέλος εποχής για τους κινητήρες V8, που κοσμούσαν τα θηρία της εταιρίας


Η γερμανική εταιρία, εξάλλου δεν έχει κρύψει πότε το όραμα της, να έχει από το 2035 και μετά, μόνο ηλεκτροκινητήρες στη γκάμα της. Το πρώτο δυνατό «crash test» της νέας εποχή στους κινητήρες της Μercedes θα γίνει στην επόμενη γενιά C63 AMG, όπου από τον κλασσικό V8 θα περάσει στον τετρακύλινδρο plug-in υβριδικό κινητήρα που είδαμε στο A45 AMG.

Φαίνεται ότι το Euro 7 θα είναι ένα άλλο καρφί στο φέρετρο του «κλασικού» κινητήρα, αναγκάζοντας ουσιαστικά τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιταχύνουν τη μετάβαση σε EV. Αρκετές μάρκες έχουν ήδη ανακοινώσει σχέδια μετάβασης σε μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα μέχρι το τέλος της δεκαετίας, συμπεριλαμβανομένων των Jaguar (2025), Opel (2028), Ford (2030), Volvo (2030) και Bentley (2030).
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε