Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

«Μυστικός επιβάτης» στα δρομολόγια του ΟΑΣΑ

30/8/2021

Η ανάγκη για αναβαθμισμένη ποιότητα υπηρεσιών, οδηγεί τον ΟΑΣΑ σε μια κίνηση δοκιμασμένη τα τελευταία χρόνια από πλήθος μεγάλων εταιριών, με στόχο τον έλεγχο των παρεχομένων υπηρεσιών, αλλά και την επιβράβευση των εργαζομένων που κάνουν σωστά την δουλειά τους.

Ο θεσμός του μυστικού πελάτη είναι μία τακτική που όλο και περισσότερες μεγάλες εταιρείες αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν, έτσι ώστε να ελέγξουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν απέναντι στο κοινό τους, και να επαινέσουν με το ανάλογο Bonus τους εργαζόμενους που κάνουν την δουλειά τους με σωστό τρόπο. Σε μία τέτοια λογική και ο ΟΑΣΑ, θεώρησε απαραίτητο, να συσταθεί μία ομάδα ελεγκτών, οι οποίοι παριστάνοντας τους επιβάτες θα διασφαλίζουν ότι οι υπηρεσίες που προσφέρει ο οργανισμός είναι αντίστοιχες του στόχου που έχει θέσει.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Συγκεκριμένα, μία ιδιωτική εταιρεία έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας το έργο αυτό, με τους αντίστοιχους ελεγκτές να αναλαμβάνουν δράση εντός του Σεπτεμβρίου. Η καταγραφή προβλημάτων και παραπόνων των επιβατών τόσο στα οδικά μέσα μεταφοράς, αλλά και στα μέσα σταθερής τροχιάς της Αθήνας εμπίπτει στις αρμοδιότητες τους, ενώ παράλληλα θα ελέγχεται διακριτικά η συμπεριφορά και η ευγένεια των οδηγών, όπως επίσης και η τήρηση των μέτρων έναντι της πανδημίας του κορωνοϊού. Οι ελεγκτές αυτοί θα επιφορτιστούν και με την επιπλέον αρμοδιότητα να κρίνουν σε ποιό βαθμό τα οχήματα είναι επαρκώς καθαρά, αλλά και το κατά πόσο τηρείται το πρόγραμμα των δρομολογίων. Παράλληλα δοκιμαστικές κλήσεις θα πραγματοποιούνται στον πενταψήφιο αριθμό του ΟΑΣΑ έτσι ώστε να μπορεί να ελεγχθεί ο βαθμός απόκρισης των υπηρεσιών στα αιτήματα που έχουν οι πολίτες.

Ακόμα δεν γνωρίζουμε ποιος θα είναι ο ακριβής αριθμός των μυστικών ελεγκτών, γνωρίζουμε όμως ότι οι αρμοδιότητες τους θα περιορίζονται στην παρατήρηση και την καταγραφή γεγονότων και όχι στην άντληση πληροφοριών μετά από συνομιλία με τους υπόλοιπους επιβάτες.

Μέσα στους επόμενους μήνες θα πρέπει να έχουν παραδοθεί τα αποτελέσματα της έρευνας στον ΟΑΣΑ από την ιδιωτική εταιρεία η οποία υπέγραψε σύμβαση ύψους 16.000 ευρώ ώστε να ελεγχθεί η ποιότητα των υπηρεσιών. Μένει μόνο πλέον να δούμε εάν και μόνο με την ανακοίνωση της νέας τακτικής του ΟΑΣΑ θα δούμε βελτίωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε