Η νέα Mercedes E-Class προσφέρεται πλέον στην Ελλάδα από 65.100 με 204+23 ίππους και από 84.850 ευρώ με Plug-in υβριδικό σύνολο.
Ήπια υβριδική και Plug-in έως 381 ίππους
H Mercedes E-Class κοστίζει από 65.100 στην ήπια υβριδική έκδοση E 200 που συνδυάζεται με 2λιτρο κινητήρα βενζίνης 204 ίππων με ηλεκτρικό boost 23 ίππων. Ακολουθούν δύο ήπια υβριδικές diesel επιλογές, η E 220 d των 197+23 ίππων με κόστος 64.060 ευρώ και η E 220 d 4MATIC με κόστος από 69.800 ευρώ και ίδια ισχύ. Η νέα E-Class θα προσφέρεται και σε Plug-in σύνολα, αρχικά στην έκδοση E 300 e με 2λιτρο μοτέρ βενζίνης απόδοσης 204 ίππων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 129 ίππων και μια μικρή μπαταρία που προσφέρει αυτονομία 100 χλμ. Η συνδυαστική ισχύς της έκδοσης είναι 313 άλογα και το κόστος ξεκινάει από 84.850 ευρώ ή 87.850 ευρώ για την τετρακίνητη έκδοση. Η πιο ισχυρή επιλογή είναι η E 400 e 4MATIC που συνδυάζεται με 2λιτρο κινητήρα βενζίνης με ισχύ 251 άλογα, ηλεκτροκινητήρα 130 αλόγων (μαζί αποδίδουν 381 ίππους) με το κόστος να ξεκινάει από τις 92.000 ευρώ.
Κλασική και μοντέρνα η νέα Mercedes E-Class
Κοιτώντας την ολοκαίνουργια Mercedes E-Class W214 από το πλάι, παρατηρείς πως οι σχεδιαστές έχουν δώσει στο αυτοκίνητο τις κλασσικές αναλογίες που αρμόζουν σε ένα μεγάλο και πολυτελές sedan. Ο εμπρόσθιος πρόβολος είναι κοντός, το καπό μακρύ, και η καμπίνα είναι μετατοπισμένη προς τα πίσω. Η κομψότητα συναντά το δυναμισμό, χάρη στις «powerdome» νευρώσεις που διατρέχουν κατά μήκος το καπό (ένα στοιχείο που γνωρίσαμε στη Mercedes 300 SL του 1954) και στις μυώδεις επιφάνειες στο πλάι, επάνω από τους θόλους των τροχών.
Το εμπρός μέρος έχει μια εσάνς από τα μοντέλα της ηλεκτρικής οικογένειας EQ της Mercedes, αποτέλεσμα ενός μαύρου γυαλιστερού πλαισίου που ενώνει τα φανάρια με τη μάσκα, η οποία προαιρετικά φωτίζεται και αναλόγως της έκδοσης διαθέτει τρεις οριζόντιες γρίλιες (στο πακέτο Exclusive) ή έχει ενσωματωμένα πολλά μικρά «Αστέρια», γύρω από ένα μεγάλο λογότυπο της εταιρείας στο κέντρο (στο πακέτο Avantgarde).
Τα φανάρια είναι LED, με τα φώτα ημέρας να παραπέμπουν σε ανθρώπινα φρύδια, ενώ στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα που είναι μακρόστενα διαθέτουν ως μοτίβο το σήμα της γερμανικής μάρκας, δημιουργώντας μια χαρακτηριστική «υπογραφή» στο σκοτάδι. Στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκουμε παράλληλα εξωτερικές χειρολαβές οι οποίες δεν εξέχουν και έρχονται «πρόσωπο» με την επιφάνεια των θυρών. Αυτές επεκτείνονται ηλεκτρικά όταν πλησιάσει ο οδηγός, ή αν τις αγγίξει.