Νέα έκδοση Hybrid 136 για τα Citroen C4 και C4 X
Κινούνται ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες.
Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και λιγότεροι ρύποι.
Την άνοιξη ξεκινούν οι παραδόσεις στην Ευρώπη.
Νέα ηλεκτροκίνητη επιλογή για τα C4 και C4 X
Ύστερα από το C5 Aircross, η Citroen αποκάλυψε τα C4 και C4 X Hybrid 136. Στη νέα ήπια υβριδική έκδοση τα C4 και C4 X διαθέτουν 136 ίππους και υπόσχονται μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και ρύπους. Παράλληλα, σε χαμηλές ταχύτητες μπορούν να κινηθούν και αμιγώς ηλεκτρικά, αυξάνοντας έτσι ακόμα περισσότερο το οικολογικό τους αποτύπωμα.
Εξοπλισμένα με τη νέα τεχνολογία 48V Hybrid
Το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης της Citroen, Hybrid 136, που λαμβάνουν και τα C4 και C4 X Hybrid 136, αποτελείται από έναν τούρμπο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων PureTech, ειδικά σχεδιασμένο για υβριδισμό. Η μάρκα αναφέρει πως το 40% των εξαρτημάτων του είναι καινούργια και η απόδοσή του είναι 136 ίπποι και 230 Nm ροπής. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 28 ίππων και 55 Nm ροπής, που κατά την επιβράδυνση, λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας, η οποία μειώνει τη φθορά των φρένων ταυτόχρονα. Το κινητήριο σύνολο ολοκληρώνεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (ë-DCS6), επίσης ειδικά σχεδιασμένο για υβριδικά συστήματα, όπου ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα, τον μετατροπέα και τον εγκέφαλο ECU. Τέλος, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V με διαθέσιμη χωρητικότητα 432 Wh είναι τοποθετημένη κάτω από το αριστερό μπροστινό κάθισμα, ώστε να μην επηρεάζεται ο χώρος αποσκευών ή το εσωτερικό.
Κινούνται ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες
Χάρη στον ηλεκτρικό κινητήρα, τα C4 και C4 X Hybrid 136 μπορούν να κινούνται 100% ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες, όταν κάνουν ελιγμούς ή επιβραδύνουν, ενώ παράλληλα βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση. Εντός πόλης, η υβριδική έκδοση σύμφωνα με τη μάρκα, μπορεί να πραγματοποιήσει έως και το 50% των διαδρομών σε 100% ηλεκτρική λειτουργία.
Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και λιγότεροι ρύποι
Από κει και πέρα, η Citroen υποστηρίζει πως η μέση οικονομία καυσίμου της νέας ήπιας υβριδικής έκδοσης, ανέρχεται στο 1 λίτρο/100 χλμ. (20%) σε σύγκριση με τον βενζινοκινητήρα PureTech 130 EAT8. Παράλληλα, η μείωση στους ρύπους είναι της τάξης των 25 γραμμαρίων CO2 σε σύγκριση με τον βενζινοκινητήρα PureTech 130 S&S EAT8, φτάνοντας τα 107 γραμ. CO2 /χλμ..
...>>>Συνεχίστε το άρθρο