Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η Q7 οικογένεια της Audi απέκτησε ένα νέο μέλος, το SQ7 TDI, ένα θηριώδες SUV με επιδόσεις sportscar και οικονομία χρήσης «κανονικού» αυτοκίνητου.

Ξεχωρίζει αισθητικά από τους προφυλακτήρες σχεδίασης S, τις πλευρικές εισαγωγές αέρα, τα αλουμινένια καπάκια καθρεπτών - χειρολαβές, τις 4 απολήξεις της εξάτμισης και τους τροχούς των 20 ιντσών.

Η επίδοση του SQ7 στο 0-100 χλμ./ώρα είναι 4,8 δλ., ενώ η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Audi είναι στα 7,4 λτ./100 χλμ. (194 γρ./χλμ. CO2).

Προσφέρεται τόσο σε 5θέσια όσο και 7θέσια διαμόρφωση του εσωτερικού του, εκεί που οι πελάτες έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε πολλά «καλούδια», ένα από τα οποία είναι και το νέο κόκπιτ της Audi, το Virtual Cockpit.

Διαθέτει το νέο 4λιτρο TDI σύνολο πετρελαίου, που αποδίδει 435 ίππους και 900 Nm, με τη ροπή να είναι διαθέσιμη ανάμεσα στις 1.000 και 3.250 σ.α.λ.

Το νέο Audi SQ7 είναι το πρώτο παγκοσμίως μοντέλο παραγωγής με ηλεκτρικό κομπρέσορα (electric powered compressor - EPC), ο οποίος υπόσχεται εξάλειψη του turbo lag.

Νέο Audi SQ7 TDI 435 ίππων

4/3/2016

Το νέο Audi SQ7 TDI έχει μήκος 5 μ. και χωράει 7άτομα, μα χάρη στον 4λιτρο V8 TDI κινητήρα του, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ., ενώ έχει και κατανάλωση 7,4 λτ./100 χλμ. Είναι και το πρώτο στον κόσμο όχημα με ηλεκτρικό κομπρέσορα.

Η Q7 οικογένεια της Audi απέκτησε ένα νέο μέλος, το SQ7 TDI. Διαθέτει το νέο 4λιτρο V8 TDI σύνολο πετρελαίου, το οποίο αντικαθιστά το παλαιότερο μοτέρ των 4,2 λίτρων. Αποδίδει 435 ίππους και 900 Nm, με τη ροπή να είναι διαθέσιμη ανάμεσα στις 1.000 και 3.250 σ.α.λ. Συνεργάζεται με ένα ανασχεδιασμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Η επίδοση του γερμανικού SUV στο 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 4,8 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Audi είναι στα 7,4 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 194 γρ./χλμ.

Το νέο Audi SQ7 είναι το πρώτο παγκοσμίως μοντέλο παραγωγής με ηλεκτρικό κομπρέσορα (electric powered compressor - EPC), ο οποίος υπόσχεται εξάλειψη του turbo lag. Το EPC τοποθετείται στη ροή αέρα, κάτω από το intercooler και έχει μέγιστη ισχύ 10 ίππων (7 kW). Κάτω από το πορτμπαγκάζ, βρίσκεται μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt, που τροφοδοτεί με ενέργεια το EPC.

Τo SQ7 έχει ηλεκτρομηχανικό σύστημα ευστάθειας eAWS, αερανάρτηση και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ενώ προαιρετικά εξοπλίζεται και με carbon κεραμικά φρένα. Ξεχωρίζει αισθητικά από τα απλά Q7 από τους ειδικούς προφυλακτήρες σχεδίασης S, τις πλευρικές εισαγωγές αέρα, τα αλουμινένια καπάκια καθρεπτών και τις αντίστοιχες χειρολαβές, τις 4 απολήξεις της εξάτμισης και τους τροχούς των 20 ιντσών που φοράνε ελαστικά διάστασης 285/45. Τα LED φώτα είναι στάνταρ, ενώ προαιρετικά υπάρχουν και φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Matrix LED.

Προσφέρεται τόσο σε 5θέσια όσο και 7θέσια διαμόρφωση του εσωτερικού του, εκεί που οι πελάτες έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε πολλά «καλούδια», ένα από τα οποία είναι και το νέο κόκπιτ της Audi, το Virtual Cockpit. Οι παραγγελίες στην Ευρώπη ξεκινούν αυτή την άνοιξη, με τις τιμές του SQ7 TDI να ξεκινούν στη Γερμανία από τα 89.900 ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις