Τα μεγάλα νέα, όμως, έρχονται μόλις ανοίξεις το καπό του νέου Corsa, καθώς εκεί θα βρεις για πρώτη φορά το νέο σύνολο της GM. Λόγος γίνεται για το 3κύλινδρο 1.000άρη ECOTEC turbo μοτέρ βενζίνης άμεσου ψεκασμού, το οποίο διατίθεται σε δύο επίπεδα απόδοσης, με 90 και 115 ίππους. Αμφότερες οι εκδοχές αποδίδουν 170Nm ροπής, διαθέσιμη στις 1.800 σ.α.λ. Η Opel δεν έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία, αλλά οι άνθρωποί της τονίζουν πως αν συνδυαστούν με σύστημα Start/Stop, προσφέρουν πολύ χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών.
Αναβαθμίσεις έχουν δεχθεί τα γνωστά ατμοσφαιρικά σύνολα βενζίνης 1,2 και 1,4 λτ. ώστε να πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6. Επιπλέον, μια νέα εκδοχή του 1.400άρη turbo μοτέρ του Ομίλου θα βρεθεί κάτω από το καπό του νέου Corsa για πρώτη φορά, με την απόδοσή του να ορίζεται στους 100 ίππους ισχύος και στα 200 Nm ροπής. Επιπλέον, σημαντικές βελτιώσεις υπόσχεται η Opel στο 1,3 CDTi σύνολο πετρελαίου, το οποίο είναι και αυτό πλέον προδιαγραφών Euro 6. Τέλος, δύο νέα κιβώτια 6 σχέσεων, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο, διατίθενται με τη νέα γενιά του Corsa
Copyright © 2024 - autoagora.gr