autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Νέος Vs παλιός; Πώς μία νέα μάρκα ακούγεται περισσότερο στα ηλεκτρικά;

Νέος Vs παλιός; Πώς μία νέα μάρκα ακούγεται περισσότερο στα ηλεκτρικά;

5/2/2024

Πώς γίνεται η είδηση για ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο ενός παραδοσιακού κατασκευαστή, να μπορεί να χαθεί ανάμεσα σε άλλες για νέες άγνωστες μάρκες, που στο κάτω - κάτω μπορεί να μη δούμε ποτέ; Γιατί οι νέοι είναι (πιο) ωραίοι;

Από τον παλιό το περιμένεις, αλλά ο νέος κερδίζει περισσότερες εντυπώσεις

Αν το σκεφτεί κανείς, τις παραδοσιακές μάρκες τις ξέρουμε. Γνωρίζουμε τι να περιμένουμε, και στο κάτω - κάτω, έχουμε να πάμε και σε μία έκθεση να αγοράσουμε τα μοντέλα τους. Όταν λοιπόν ανακοινώνουν ένα νέο αυτοκίνητο, ξέρουμε ότι θα πάρει «σάρκα και οστά», ότι θα έρθει στην Ελλάδα, ξέρουμε πού να πάμε να το δούμε, και αν μπορούμε και θέλουμε, ξέρουμε ότι μπορούμε να το αγοράσουμε.
 
Από την άλλη, όταν από το πουθενά εμφανίζεται μια νέα μάρκα, με έδρα σε κάποια πολιτεία της Αμερικής, ή σε κάποια άγνωστη Ολλανδική πόλη, δείχνει ένα σχέδιο ενός μοντέλου και λέει πως σε 5 χρόνια θα το βγάλει στην αγορά, ποιος νοιάζεται (λέει κάποιος τρίτος). Όμως φαίνεται πως «ο νέος είναι πιο ωραίος», και παρότι μπορεί το μοντέλο που μας δείχνει να μην το δούμε ποτέ, ή να μην το δούμε ποτέ μπροστά μας, οι νέοι κατασκευαστές κερδίζουν τις εντυπώσεις. Γιατί;

Σχεδίαση που τα «σπάει» και δεν ακολουθεί το marketing

Από τη μία πλευρά, φαίνεται πως οι νέες μάρκες έχουν το προβάδισμα στη σχεδίαση. Παρότι σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα των παραδοσιακών κατασκευαστών έχουν τελείως διαφορετικό σχέδιο απΆότι έχουμε δει στις συμβατικές τους γκάμες, οι νέες μάρκες φαίνεται να έχουν το «ελεύθερο», και αυτό κινεί την περιέργεια. Δηλαδή μπορούν να κάνουν ότι θέλουν, χωρίς να έχουν κανένα δεσμό με το (ανύπαρκτο) παρελθόν τους. Ακόμη πιο σημαντικά, γιατί δίνεται η εντύπωση πως τα μοντέλα δεν καθορίζονται από το μάρκετινγκ.
 
Και αυτή η ιδέα είναι μάλλον συναρπαστική. Βλέπεις οι παραδοσιακοί κατασκευαστές έχουν δείξει στο παρελθόν πολλά δείγματα όπου το μάρκετινγκ καθορίζει τη σχεδίαση. Και οι «νέοι» είναι σα να σπάνε αυτά τα δεσμά, και ο κόσμος μπορεί για πρώτη φορά να δει τι μπορεί να κυκλοφορεί στους δρόμους αν οι λογιστές δεν ήταν πίσω από τέτοιες αποφάσεις.

Το βλέπεις και στο όνομα, είναι διαφορετικό

Αυτό φαίνεται ακόμη περισσότερο και στα ονόμα τα των μοντέλων. Εκεί που οι παραδοσιακοί κατασκευαστές είναι μάλλον συγκρατημένοι, κάνουν χρήση κωδικών, και γενικά προσπαθούν να κρατήσουν μια λογική ώστε ο κόσμος να ξέρει που βρίσκει το κάθε μοντέλο ανάμεσα στα υπόλοιπα της γκάμας, οι νέες μάρκες είναι ελεύθερες να κάνουν ότι θέλουν. Βάλε τώρα πόσο συναρπάζει ένα όνομα όπως το κλασικών ηλεκτρικών που μπορεί να έχεις οδηγήσει κιόλας, και πόσο ένα όνομα όπως το Lightyear!
 
Και ας είναι τελικά το κλασικό μοντέλο αυτό θα δεις γύρω σου, στις εκθέσεις, και το μοντέλο που θα αγοράσεις, και ας είναι το Lightyear η πρώτη και τελευταία φορά που ακούς στη μία και μοναδική είδηση που κάνει το γύρο του διαδικτύου.
 
Ισχύει λοιπόν οπως οι νέοι κατασκευαστές συναρπάζουν το κοινό περισσότερο; Εσύ πόση σημασία δίνεις; Και πόσα από αυτά τα μοντέλα τελικά έχουν σχέση με τη δική σου πραγματικότητα;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε