Nissan Qashqai: Πιάστηκε στον φακό των κατασκόπων!
Διαβάστηκε από 22017 αναγνώστες - 4/8/2023
Το Nissan Qashqai εντοπίστηκε να κινείται καμουφλαρισμένο στους ευρωπαϊκούς δρόμους προδίδοντας τις ανανεώσεις που ετοιμάζουν οι σχεδιαστές του και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις πρόκειται να παρουσιαστούν επίσημα μέσα στο 2024.
Το Nissan Qashqai C-SUV έχει χαράξει την δική του εμπορική πορεία στην αγορά των αυτοκινήτων της κατηγορίας του, με περισσότερες από 3 εκατομμύρια πωλήσεις, τοποθετώντας το στην λίστα των best sellers κι όλα αυτά από το 2007 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά. Στο σήμερα η 3η γενιά Nissan Qashqai που έφτασε στην χώρα μας την άνοιξη του 2021, συνεχίζει την επιτυχία του, με την Nissan να σηκώνει τον πήχη του ανταγωνισμού υψηλότερα φέρνοντας ανανεώσεις στην εμφάνιση του μοντέλου της.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Μικρές αισθητικές ανανεώσεις περιμετρικά του αυτοκινήτου και στα φώτα
Το Nissan Qashqai δεν κατάφερε να ξεφύγει από τους «κατασκόπους» του motor1.com έτσι ο φωτογραφικός φακός το απαθανάτισε καθώς κινούταν καμουφλαρισμένο στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Η Nissan έχοντας στα χέρια της ένα ήδη πετυχημένο προϊόν, δεν θα ρίσκαρε με μεγάλες τροποποιήσεις έτσι, οι σχεδιαστές του με ελάχιστα επεμβατικό τρόπο ετοιμάζουν το ανανεωμένο Nissan Qashqai που σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις η παρουσίαση του υπολογίζεται μέσα στο 2024. Όπως φαίνεται στις κατασκοπικές φωτογραφίες ανανέωσαν τα φωτίστηκα σώματα εμπρός, εγκαταλείποντας το σχήμα C του παλαιότερου μοντέλου. Ανασχεδιασμένη εντοπίζονται και η μάσκα του Nissan Qashqai όπως και οι προφυλακτήρες ενώ στο πλαϊνό μέρος οι αισθητικές επεμβάσεις περιορίζονται στα μαρσπιέ και του τροχούς. Τέλος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου εκτός από τον προφυλακτήρα πιθανό είναι να επαναπροσδιοριστεί και ο σχεδιασμός των φωτιστικών του σωμάτων.
Με υβριδικό e-Power κινητήρα 190 ίππων ή DiG-T 1.3 «mild hybrid»
Ο υβριδικός e-Power κινητήρας του Nissan Qashqai συνδυάζει βενζινοκινητήρα μεταβλητής συμπίεσης χωρητικότητας 1.500κ.εκ. που αποδίδει 157 ίππους αποθηκεύοντας την ενέργειά του στην μπαταρία του αυτοκινήτου που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 190 ίππων με 330 Nm ροπής που καταλήγουν στους τροχούς. Η «mild hybrid» έκδοση με ήπιο υβριδικό σύστημα εξοπλίζεται με DiG-T turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.300κ.εκ. σε δύο εκδόσεις που διαφοροποιούνται στην απόδοση με 140 ίππους και 240 Nm ροπής η μια έκδοση και με 158 ίππους και 260 Nm ροπής αντίστοιχα.