
Η Skoda παρουσιάζει το νέο Skoda Elroq RS με 340 άλογα και τετρακίνηση
Το νέο Elroq RS έφτασε ισχυρότερο και πιο σπορτίφ
Άγρια εμφάνιση με το χαρακτηριστικό χρώμα «Mamba Green» και ζάντες 21 ιντσών
Σπορ εσωτερικό σε μαύρο-λαχανί χρώμα και οθόνη αφής 13 ιντσών
Χαμηλωμένο με νέα ανάρτηση και μεγαλύτερα φρένα
Το νέο Elroq RS έφτασε ισχυρότερο και πιο σπορτίφ
Η Skoda διευρύνει τη γκάμα του ηλεκτρικού Elroq με μια αρκετά δυναμική προσθήκη. Το μικρό τσέχικο SUV αποκτά έκδοση RS, προσφέροντας εκτεταμένες αναβαθμίσεις, τόσο στην εμφάνιση, όσο και στις επιδόσεις. Το Elroq RS αποκτά 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός άξονα και έναν στο πίσω, οι οποίοι εκτός από τετρακίνηση, θα προσφέρουν συνολική ιπποδύναμη που θα αγγίζει τα 340 άλογα. Ενδεικτικά, η ως τώρα κορυφαία έκδοση Elroq 85 Sportline, απέδιδε 286 ίππους. Σύμφωνα με τη Skoda, οι επιδόσεις αναμένεται να είναι εκρηκτικές, με τα 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιούνται σε 5,4 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα.
Οι κινητήρες θα τροφοδοτούνται μέσω μίας μπαταρίας 82 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 77 kWh), η οποία είναι και η μεγαλύτερη που έχει εξοπλιστεί το μοντέλο. Η υποσχόμενη αυτονομία ανέρχεται στα 560 χιλιόμετρα κατά WLTP, με τη μέγιστη ισχύ φόρτισης να φτάνει τα 185 kW. Στην πράξη, η μπαταρία φορτίζει από 10-80% σε μόλις 26 λεπτά.
Άγρια εμφάνιση με το χαρακτηριστικό χρώμα «Mamba Green» και ζάντες 21 ιντσών
Η εμφάνιση του νέου RS είναι ιδιαίτερα επιθετική και σπορτίφ, μαρτυρώντας με την πρώτη ματιά ότι πρόκειται για την «σκληροπυρηνική» έκδοση του μοντέλου. Στο εξωτερικό ξεχωρίζουν οι προβολείς Matrix LED, τα πίσω φώτα LED με δυναμικά φλας, οι ειδικά σχεδιασμένοι προφυλακτήρες και πολλές λεπτομέρειες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, όπως τα πλαίσια των παραθύρων, οι ράγες οροφής και τα καπάκια των εξωτερικών καθρεπτών, συμβάλλοντας στο άγριο look του αυτοκινήτου. Ο σπορτίφ χαρακτήρας ολοκληρώνεται με το αποκλειστικό για την έκδοση RS χρώμα «Mamba Green». Τέλος, το Elroq RS «φοράει» ζάντες 21 ιντσών, που διατίθενται αποκλειστικά για αυτήν την έκδοση.
Σπορ εσωτερικό σε μαύρο-λαχανί χρώμα και οθόνη αφής 13 ιντσών
Όσον αφορά το εσωτερικό του Elroq RS, αυτό κυριαρχείται από μαύρες επιφάνειες με έντονες λεπτομέρειες. Σε όλη την έκταση του σαλονιού παρατηρούνται λαχανί διακοσμητικές ραφές και λεπτομέρειες, που εμφανίζονται στο θερμαινόμενο τιμόνι τριών ακτίνων και στην επένδυση των σπορ-μπάκετ καθισμάτων από μικροΐνες. Το εσωτερικό συμπληρώνεται με κάρμπον λεπτομέρεις, ενώ τα πεντάλ διαθέτουν καλύμματα από ανοξείδωτο χάλυβα. Η τεχνολογία κάνει αισθητή την παρουσία της με ψηφιακό πίνακα οργάνων 5 ιντσών και οθόνη infotainment 13 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης τέσσερις θύρες USB-C, Phone Box για ασύρματη φόρτιση, καθώς και ηχοσύστημα Canton με δώδεκα ηχεία. Στάνταρ έρχεται και το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού με λειτουργία μασάζ, ενώ το αντίστοιχο του συνοδηγού προσφέρεται προαιρετικά. Παρά τις εκρηκτικές επιδόσεις, ο πρακτικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου έχει διατηρηθεί, με τον χώρο αποσκευών να κυμαίνεται από 470 έως 1.580 λίτρα, όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις του Elroq, ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τους 1,8 τόνους.
Χαμηλωμένο με νέα ανάρτηση και μεγαλύτερα φρένα
H αυξημένη ιπποδύναμη του Elroq RS, υποστηρίζεται από σπορ ανάρτηση που χαμηλώνει το μοντέλο κατά 15 χιλιοστά εμπρός και 10 χιλιοστά πίσω, ενώ το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό και συμβάλλει στη σπορ οδήγηση. Το μοντέλο διαθέτει αναβαθμισμένα φρένα, ενώ προαιρετικά διατίθεται η προσαρμοζόμενη ανάρτηση με σύστημα ελέγχου δυναμικού πλαισίου (DCC). Κλείνοντας, η Skoda δεν έχει κάνει αναφορά στο κόστος του νέου Elroq RS.