Η SF90 XX Stradale και η cabrio εκδοσή της είναι πιο ισχυρές από την απλή SF90 Stradale αλλά και πιο επιθετικές σε σχεδιασμό.
Ισχύ 1.030 ίππων, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δλ.
Η ισχύς και των δύο αυτοκινήτων πηγάζει και πάλι από έναν twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων, μια μπαταρία 7,9 kWh και τρία ηλεκτρικά μοτέρ, τα οποία είναι τοποθετημένα στους δύο άξονες (δύο μπροστά και ένα πίσω). Συνδυαστικά, το αναβαθμισμένο με νέα πιστόνια θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό σύστημα προσφέρουν 1.030 άλογα που δίνουν την δυνατότητα και στα δύο αυτοκίνητα να πετυχαίνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,2 δεύτερα πιο γρήγορα σε σχέση με την απλή SF90 Stradale των 1.000 ίππων. Η αυτονομία της ηλεκτρικής μπαταρίας είναι μικρή στα 25 χιλιόμετρα, ενώ όσον αφορά την τελική ταχύτητα αυτή περιορίζεται στα 320 χλμ./ώρα ή στα 135 χλμ./ώρα όταν τα αυτοκίνητα κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά.
Με περισσότερους αεραγωγούς και μεγάλη αεροτομή
Η SF90 ΧΧ Stradale δεν είναι μόνο πιο ισχυρή από την απλή αλλά και πιο επιθετική σε εμφάνιση, αφού λαμβάνει μεγαλύτερο διαχύτη μπροστά που είναι σε θέση να παράγει 45 κιλά περισσότερα σε κάθετη δύναμη στα 250 χλμ./ώρα, νέους αεραγωγούς στο καπό, στον προφυλακτήρα, στους θόλους πάνω από τις ρόδες και στο κάλυμμα του μοτέρ. Η SF90 ΧΧ Stradale γίνεται επίσης η πρώτη road legal Ferrari παραγωγής που έρχεται με στάνταρ εργοστασιακή αεροτομή. Συνολικά, η SF90 XX Stradale παράγει 530 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά στη Spider έκδοση, το αυτοκίνητο υιοθετεί τον ίδιο σχεδιασμό και είναι σε θέση να παράγει κάθετη δύναμη στα ίδια επίπεδα. Η Ferrari γνωστοποιεί ακόμη πως η οροφή χρειάζεται 14 δεύτερα για να ανοίξει τελείως.
Είναι road legal αλλά έχει πιστάδικες προδιαγραφές
Plug-in υβριδική με 25 χλμ. αυτονομία
Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δλ.
Με περισσότερους αεραγωγούς και μεγάλη αεροτομή
Αν έψαχνες supercar, θα έπαιρνες Plug-in hybrid σαν την SF90 XX Stradale ή θα προτιμούσες «καθαρή» βενζινούλα;