autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ο Παγκ. Οργανισμός Υγείας «κηδεύει» τα diesel αυτοκίνητα

Διαβάστηκε από 11324 αναγνώστες - 29/9/2021

Ακόμα αυστηρότερα μέτρα κατά την μόλυνση του περιβάλλοντος ζήτησε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, και αυτή την φορά έβαλαν στο μάτι τα διοξείδια του αζώτου (ΝΟ2) και τους πετρελαιοκινητήρες.

Η πίεση στα diesel αυτοκίνητα θα έχει και συνέχεια, μετά τα νέα όρια που προτείνει ο Π.Ο.Υ. στην Ευρωπαϊκή ένωση. Μπορεί να έχουμε ήδη κάνει τα πρώτα βήματα για να μειώσουμε την μόλυνση του περιβάλλοντος, αλλά υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος να διανύσουμε.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ζητά 75% μεγαλύτερη μείωση ρύπων
Στις 22 Σεπτεμβρίου ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, δημοσίευσε τα νέα προτεινόμενα όρια για την μόλυνση του περιβάλλοντος. Συγκεκριμένα αναφέρει πως τα διοξείδια του αζώτου (ΝΟ2) στην ατμόσφαιρα θα πρέπει να μειωθούν στα 10 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο αέρα, από τα 40 που ήταν το όριο. Εδώ πρέπει να τονίσουμε πως τα diesel αυτοκίνητα είναι μαζικά υπεύθυνα για την μόλυνση της ατμόσφαιρας των πόλεων με διοξείδια του αζώτου.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποδέχτηκε την πρόταση του Π.Ο.Υ.
Αυτό που κάνει, πολύ σημαντική την δημοσίευση των νέων προτεινόμενων ορίων, είναι η αντίδραση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Χωρίς να αφήσει να περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα, αποδέχτηκε στο σύνολο τους, τις προτάσεις του οργανισμού, με στόχο να «καθαριστεί» όσο πιο άμεσα η ατμόσφαιρα. Σε αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο, πως το όριο των 40 μικρογραμμαρίων, το έχουν πετύχει ελάχιστες χώρες της Ευρώπης. Έκριναν λοιπόν, πως τα νέα όρια θα φέρουν ακόμα αυστηρότερους κανόνες, προς την σωστή κατεύθυνση.  

Τα νέα όρια θα ακριβύνουν τα νέας τεχνολογίας diesel αυτοκίνητα
Δεν είναι λίγες οι βιομηχανίες που έχουν ήδη σταματήσει την εξέλιξη των κινητήρων πετρελαίου, αφού δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στα μέτρα. Στην περίπτωση που περάσουν και οι νέες προτάσεις ορίων, το κόστος εξέλιξης των diesel αυτοκινήτων θα εκτοξευτεί. Το καταλυτικό σύστημα των diesel αυτοκινήτων, θα είναι πολύπλοκο και ακριβό και θα περιορίσει τους πετρελαιοκινητήρες σε όλες τις κατηγορίες. Θα προστεθεί μέχρι και ειδικό λογισμικό που θα ελέγχει την εκπομπή ρύπων για τα «πρώτα» 250.000 χιλιόμετρα.  

Τα παλιάς τεχνολογίας diesel ίσως δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν στις πόλεις
Κάτι που ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί (και στην περίπτωση που αποφασιστεί, θα πάρει χρόνο για να υλοποιηθεί), είναι η απαγόρευση κυκλοφορίας των diesel αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας στις μεγαλουπόλεις. Με τα όρια του διοξειδίου του αζώτου (ΝΟ2) να φτάνουν στα 10 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο αέρα, οι κυβερνήσεις θα αναγκαστούν να απαγορεύσουν την κυκλοφορία των diesel αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας, στις μεγάλες πόλεις. Μέχρι και τώρα δεν έχει ανακοινωθεί κάτι σχετικό, αλλά κανείς δεν μπορεί να το αποκλείσει. Σε αυτή την περίπτωση τα παλιάς τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, θα χάσουν τρομερά σε τιμή πώλησης.
 

Κι άλλη επίθεση στα πετρελαιοκίνητα!
Ο Π.Ο.Υ. ζητά να μειωθούν 75% επιπλέον οι ρύποι και στην Ε.Ε. το δέχτηκαν.
Τα νέα diesel για να πιάσουν αυτά τα όρια θα κοστίζουν μια περιουσία.
Τα παλιά δεν θα μπορούν να κυκλοφορήσουν στις μεγαλουπόλεις...
Σου φαίνεται δίκαιη αυτή η «πίεση» στα diesel; Εσύ τι θα κάνεις με το δικό σου; 
   
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε