Οι 4 «μεγάλοι» της Ε.Ε. ξόδεψαν 42 δις για επιδότηση θερμικών μοντέλων
Ιταλία, Πολωνία και Γερμανία στηρίζουν με πυγμή τους κινητήρες εσωτερικής καύσης
Τα 42 δις ξοδεύονται για την επιδότηση εταιρικών μοντέλων
Οι ταξινομήσεις των εταιρικών αποτελούν το 60% της αγοράς στην Ευρώπη
Δεν υπάρχουν κίνητρα για να αποκτήσουν ηλεκτρικά οι επαγγελματίες στην Ε.Ε.
Ιταλία, Πολωνία και Γερμανία στηρίζουν με πυγμή τους κινητήρες εσωτερικής καύσης
Η κατάσταση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και το μέλλον τους εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης παραμένει «υπό σκιά». Όπως πολύ καλά γνωρίζουμε, η επίσημη γραμμή της «Γηραιάς Ηπείρου» θέλει την οριστική κατάργηση των συγκεκριμένων κινητήριων συνόλων από το 2035 στα σύνορά της. Από την άλλη, κάποιες χώρες όπως η Ιταλία, η Πολωνία και η Γερμανία, εκφράζουν την αντίθεσή τους στην συγκεκριμένη απόφαση, είτε προφορικά, είτε στις... αίθουσες των δικαστηρίων.
Τα 42 δις ξοδεύονται για την επιδότηση εταιρικών μοντέλων
Πέραν της ιδιαίτερης κατάστασης σχετικά με το ζήτημα των ορυκτών καυσίμων και της αξιοποίησής τους, μια νέα μελέτη αποδεικνύει την πραγματική απόκλιση στην στάση κάποιων χωρών σε σχέση με το δρόμο που ακολουθεί η Ε.Ε. Πιο συγκεκριμένα, η περιβαλλοντική ομάδα Transport & Environment (T&E) δημοσίευσε στοιχεία σύμφωνα με την οποία τα τέσσερα μεγαλύτερα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δαπανούν το ποσό των 42 δισεκατομμυρίων ευρώ σε ετήσια βάση, για την επιδότηση αυτοκινήτων που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα και συγκεκριμένα για τις ανάγκες των εταιρικών στόλων.
Οι ταξινομήσεις των εταιρικών αποτελούν το 60% της αγοράς στην Ευρώπη
Τα στοιχεία της μελέτης που παρουσιάστηκε βασίζονται σε έρευνα της ΕRM (Environmental Resources Management), πολυεθνικής εταιρείας παροχής συμβουλών που επικεντρώνεται στην αειφορία και το περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, οι χώρες και τα ποσά που ξοδεύουν σε επιδοτήσεις εταιρικών μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης κάθε έτος αντιστοιχούν ως εξής : Ιταλία (16 δισεκατομμύρια ετησίως), Γερμανία (13,7 δισεκατομμύρια), Γαλλία (6,4 δισεκατομμύρια ευρώ) και Πολωνία (6,1 δισεκατομμύρια ευρώ). Μάλιστα, οι ταξινομήσεις των εταιρικών αυτοκινήτων αποτελούν περίπου το 60% του συνόλου της αγοράς στην Ευρώπη.
Δεν υπάρχουν κίνητρα για να αποκτήσουν ηλεκτρικά οι επαγγελματίες στην Ε.Ε.
Την ίδια ώρα οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων σημείωσαν πτώση 43,9% στην Ευρωπαϊκή Ένωση τον Αύγουστο που μας πέρασε, με τις δύο μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης, αυτές της Γερμανίας και της Γαλλίας να καταγράφουν πτώση της τάξης του 68.8% και 33,1% αντίστοιχα. Επιπρόσθετα, η ίδια μελέτη διαπίστωσε ότι για τους οδηγούς εταιρικών αυτοκινήτων, τα κίνητρα που θα μπορούσαν να τους κάνουν να στραφούν στα ηλεκτρικά μοντέλα παρέχονται (προς ώρας) μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Σχολιάστε |