autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Μήπως στα premium συμφέρει καλύτερα Leasing;

Μήπως στα premium συμφέρει καλύτερα Leasing;

19/11/2024

Τα premium μοντέλα στοιχίζουν περισσότερο λόγω καλύτερης ποιότητας και σχεδίασης
Όμως ενώ χρησιμοποιούν ίδιους κινητήρες με τα mainstream, έχουν ακριβότερο service
Οι μισθωτικές έχουν σημαντικά μικρότερα κόστη συντήρησης λόγω μεγάλων στόλων
Αν μετακυλίουν τις εκπτώσεις αυτές στους πελάτες τους, η μίσθωση έχει πλεονέκτημα

Τα premium μοντέλα στοιχίζουν περισσότερο λόγω καλύτερης ποιότητας και σχεδίασης

Οι συνασπισμοί, οι κοινοπραξίες και τελικά οι όμιλοι που έχουν σχηματιστεί από τις εταιρίες αυτοκινήτων στα χρόνια μας, αποτελούν ένα καθολικό φαίνομενο της αυτοκινητοβιομηχανίας και μας έχει βοηθήσει να οδηγούμε καλυτέρα και ασφαλέστερα αυτοκίνητα. Τα εκατομμύρια που εξοικονομούνται από την έρευνα και την εξέλιξη που χρειάζονταν πριν για πολλά διαφορετικά μοντέλα, διατίθενται τώρα για την εξέλιξη μιας και μόνο πλατφόρμας, πάνω στην όποια θα χτιστούν με τα ίδια μηχανικά μέρη, πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα. Κάποια από αυτά θα πάρουν μια πιο mainstream μορφή, όμως κάποια αλλά θα γίνουν τα premium μοντέλα του ομίλου, με σχεδίαση και ποιότητα που θα ξεχωρίζει και ασφαλώς ...θα κοστίζει.

Όμως ενώ χρησιμοποιούν ίδιους κινητήρες με τα mainstream, έχουν ακριβότερο service

Τα premium διαφέρουν στην εμφάνιση για να υποστηρίζουν την αισθητική και το μάρκετινγκ της μάρκας, αλλά - με εξαίρεση κάποια ηλεκτρονικά gadgets - σχεδόν πάντα, φέρουν ακριβώς τα ίδια μηχανικά μέρη. Αναφερόμενοι σε κοινά μηχανικά μέρη, εννοούμε τουλάχιστον τα βασικά, το λεγόμενο «powertrain», δηλαδή τον κινητήρα και το κιβώτιο. Και εδώ τίθεται το-αναμενόμενο-ερώτημα: αφού τα εργοστάσια μας χρεώνουν στα premium - και μάλιστα με το παραπάνω - την πρόσθετη ποιότητα, αισθητική, τεχνολογία κλπ σε σχέση με τα «βασικότερα» μοντέλα, γιατί πρέπει να μας χρεώνουν στη συντήρηση ένα σκασμό λεφτά για κάτι που είναι ένα κοινόχρηστο αναλώσιμο, σε ένα κοινόχρηστο εξάρτημα, όπως η λιπαντική συντήρηση;

Οι μισθωτικές έχουν σημαντικά μικρότερα κόστη συντήρησης λόγω μεγάλων στόλων

Σε πρόσφατη έρευνα, διαπιστώσαμε ότι premium γερμανικό brand, χρεώνει 450 ευρώ για «φιλτρόλαδο» και υγρά φρένων στο premium 1000άρι μοντέλο τους, όταν στο αντίστοιχο «συμβατικό» αυτοκίνητο του ίδιου ομίλου, με τον ίδιο κινητήρα, το αντίστοιχο service δεν ξεπερνά τα 200 ευρώ. Σύμφωνοι, τα γούστα κοστίζουν και οι εμπορικές πολιτικές της κάθε μάρκας σαφώς διαφέρουν. Ακόμη και τα έξοδα για ένα ακριβότερο ακίνητο που χρειάζεται να στεγάζει μια πιο «glamorous» μάρκα πρέπει και αυτά να αποσβεστούν. Ωστόσο οι οικονομικές αυτές διαφορές είναι μεγάλες και το ποσό για μια τόσο απλή υπηρεσία δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση. Είναι σίγουρο ότι οι εταιρίες leasing από την άλλη, φροντίζουν για τη συντήρηση των οχημάτων του στόλου τους, έχοντας συμφωνίες για πολύ καλύτερες τιμές ανταλλακτικών και εργατοώρας από τις εισαγωγικές εταιρίες.

Αν μετακυλίουν τις εκπτώσεις αυτές στους πελάτες τους, η μίσθωση έχει πλεονέκτημα

Αυτό το γεγονός και με την προϋπόθεση ότι οι εκπτώσεις αυτές θα μετακυλιστούν και στους τελικούς πελάτες, είναι ένας πολύ καλός λόγος για να καταφύγει κανείς στη λύση της μακροχρόνιας μίσθωσης. Η απόκτηση ενός αυτοκινήτου με leasing, όταν τουλάχιστον πρόκειται να επιλέξεις ένα premium μοντέλο, ίσως είναι μια καλή ιδέα, για να μπορέσεις να αποφύγεις τον ...«τσουχτερό» λογαριασμό κάθε φορά που επισκέπτεσαι το συνεργείο. Ή τουλάχιστον να απολάβεις κάποιες σημαντικές εκπτώσεις και κυρίως να έχεις όλες αυτές τις κοστοβόρες υπηρεσίες προϋπολογισμένες σε μια προκαθορισμένη μηνιαία δόση.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε