Οι άνθρωποι θεωρούν τις οθόνες αφής ενοχλητικές, λέει η Hyundai
Οι Κορεάτες έκαναν έρευνα.
«Οι άνθρωποι αγχώνονται και εκνευρίζονται με τις οθόνες αφής», αναφέρει στέλεχος της Hyundai.
Τα παραδοσιακά μπουτόν ελέγχονται πιο εύκολα.
Η Hyundai διατηρεί τα παραδοσιακά μπουτόν/χειριστήρια.
Οι Κορεάτες έκαναν έρευνα
Σε έρευνα για να διαπιστώσει τις προτιμήσεις του κοινού σχετικά με τις οθόνες αφής και τα παραδοσιακά μπουτόν/χειριστήρια στα αυτοκίνητα, έκανε η Hyundai. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι άνθρωποι βρίσκουν τις οθόνες αφής ενοχλητικές! Την είδηση αυτή αναφέρει η Korea JoongAng Daily, η οποία βρέθηκε στα γραφεία του τμήματος σχεδίασης της Hyundai στη Βόρειο Αμερική για να μάθει περισσότερα.
«Οι άνθρωποι αγχώνονται και εκνευρίζονται με τις οθόνες αφής»
Ο αντιπρόεδρος του Hyundai Design North America, Ha Hak-soo, ανέφερε ότι η Hyundai αρχικά βρήκε ενδιαφέρον το infotainment της Tesla, όπου όλα ελέγχονταν από μία μεγάλη οθόνη. Στην πορεία, όμως, οι Κορεάτες συνειδητοποίησαν πως κάτι τέτοιο δεν είναι η καλύτερη λύση.
«Καθώς προσθέταμε οθόνες infotainment στα οχήματά μας, δοκιμάσαμε επίσης να βάλουμε επιπλέον χειριστήρια στην οθόνη αφής, αλλά είδαμε πως οι άνθρωποι δεν το προτιμούσαν αυτό. Όταν κάναμε δοκιμή με την ομάδα μας, συνειδητοποιήσαμε ότι οι άνθρωποι αγχώνονται και εκνευρίζονται», είπε χαρακτηριστικά ο Ha Hak-soo. Όπως αναφέρεται, η έρευνα αφορούσε τους πελάτες της Hyundai στη Β. Αμερική, ωστόσο εάν η φίρμα επαναλάμβανε την έρευνα σε παγκόσμια κλίμακα, το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο, κατά πάσα πιθανότητα.
Τα παραδοσιακά μπουτόν ελέγχονται πιο εύκολα
Οι άνθρωποι της Hyundai αναφέρουν πως οι μεγάλες οθόνες αφής ενδεχομένως να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού, εγείροντας ανησυχίες για την ασφάλεια. Πέρυσι, ο Sang Yup Lee, Επικεφαλής της Hyundai Global Design τόνισε ότι «όταν οδηγείς, είναι δύσκολο να την ελέγξεις (την οθόνη αφής), ενώ όταν είναι ένα σκληρό μπουτόν είναι πιο εύκολο να το αισθανθείς στο χέρι σου και να το χρησιμοποιήσεις.
Η Hyundai διατηρεί τα παραδοσιακά μπουτόν/χειριστήρια
Έτσι, στη Hyundai προσπαθούν να βρουν μία ισορροπία μεταξύ των οθονών και των παραδοσιακών μπουτόν. Αυτός είναι και ο λόγος που στα ανανεωμένα Ioniq 5 και Tucson υπάρχουν περισσότερα κουμπιά/χειριστήρια σε σχέση με τα προ ανανέωσης μοντέλα.