autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οι «αυτονομιστές» της Skoda ενάντια στον εξηλεκτρισμό

13/9/2021

Σκηνικό αντάρτικου αναμένεται να δούμε στο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο στο δεύτερο μισό του 2022, καθώς ο Τσέχος Πρωθυπουργός Andrej Babis τάχθηκε ευθέως και χωρίς να μασάει τα λόγια του, απέναντι στην Ευρωπαϊκή Πράσινη συμφωνία, για κατασκευή οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων από το 2035 και μετά, περιγράφοντας τους συγκεκριμένους στόχους ανέφικτους. Με την κίνηση του αυτή, υποστηρίζει τον βασικό πυλώνα της οικονομίας, που είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες, με την Toyota και την Hyundai να έχουν εργοστάσια κατασκευής οχημάτων εντός της Τσεχίας, πέρα από την «ντόπια» Skoda.

Ενώ πολλές χώρες παγκοσμίως έχουν αρχίσει να ανακοινώνουν τα σχέδιά τους για σταδιακή κατάργηση πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέσα στην επόμενη δεκαετία, ο Τσέχος πρωθυπουργός Andrej Babis αποκάλυψε ότι αντιτίθεται σε ένα τέτοιο σχέδιο. «Δεν θα συμφωνήσουμε με την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων τα οποία χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα. Δεν είναι δυνατόν. Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε εδώ, τι επινόησαν οι πράσινοι φανατικοί στο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο» ήταν η δήλωση του Andrej Babis ο οποίος σαφώς φαίνεται ότι δεν μασάει τα λόγια του.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Να θυμίσουμε εδώ ότι η Τσεχία θα αναλάβει την προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο δεύτερο μισό του 2022 και σύμφωνα με τον Andrej Babis, το ζήτημα απαγόρευσης κατασκευής και πώλησης εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης , νέων αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν κινητήρες βενζίνης και diesel μέχρι το 2035 θα είναι θέμα υψίστης προτεραιότητας. Ανακοίνωσε επίσης ότι η χώρα θα υποστηρίξει την δημιουργία υποδομών απαραίτητων για την κυκλοφορία ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά δεν θα υιοθετήσει την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
 
Ενώ η Τσεχία είναι μία σχετικά μικρή χώρα, με μόλις λίγους πάνω από 10 εκατομμύρια κατοίκους, έχει τον 16ο υψηλότερο δείκτη ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος και είναι μία από τις κορυφαίες χώρες παγκοσμίως στην κατά κεφαλή παραγωγή αυτοκινήτων, αφού περίπου το 1/3 της Τσεχικής οικονομίας βασίζεται στις αυτοκινητοβιομηχανίες, με εταιρείες όπως η Skoda αλλά και εργοστάσια της Toyota και της Hyundai να κατασκευάζουν αυτοκίνητα στην χώρα.
 
Η ευρωπαϊκή πράσινη συμφωνία προϋποθέτει πτώση κατά 55% του μέσου όρου εκπομπής καυσαερίων από τα επίπεδα του 2021 μέχρι το 2030. Ο μέσος όρος εκπομπής καυσαερίων θα πρέπει να πέσει κατά 100% μέχρι το 2035 πράγμα που σημαίνει ότι όλα τα νέα οχήματα από κει και μετά θα πρέπει να είναι οχήματα μηδενικών εκπομπών .
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε