Πάνω από το 40% των ιδιοκτητών ηλεκτρικού θα γύριζε στα βενζινοκίνητα
Το 20% των οδηγών παγκοσμίως δεν θέλει «ούτε να ακούει» για ηλεκτρικά
Δεν εμπιστεύονται τις υποδομές φόρτισης και φοβούνται το κόστος ιδιοκτησίας
Από την άλλη, ένας στους τέσσερις θα πήγαινε σε plug-in υβριδικό ή ηλεκτρικό
Στην έρευνα συμμετείχαν οδηγοί από 15 διαφορετικές χώρες
Το 20% των οδηγών παγκοσμίως δεν θέλει «ούτε να ακούει» για ηλεκτρικά
Έρευνα με ενδιαφέροντα στοιχεία δημοσίευσε η McKinsey & Co, καθώς πάνω από τέσσερις στους δέκα οδηγούς ηλεκτρικών μοντέλων, εκφράζουν την επιθυμία να επιστρέψουν στα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πιο συγκεκριμένα, το ποσοστό αυτό αφορά τους πολίτες των ΗΠΑ, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό που αφορά τους πολίτες όλου του κόσμου, αφορά το 29%, δηλαδή σχεδόν τρεις στους δέκα. Επιπρόσθετα, το ποσοστό των... φανατικών των κινητήρων εσωτερικής καύσης και που «ορκίζονται» ότι δεν θέλουν καμία επαφή με την ηλεκτροκίνηση, φτάνει το 20%. Ποια όμως είναι τα κύρια προβλήματα και ποιοι οι λόγοι που έχουν οι οδηγοί και επιθυμούν να παραμείνουν μακριά από τα ηλεκτρικά;
Δεν εμπιστεύονται τις υποδομές φόρτισης και φοβούνται το κόστος ιδιοκτησίας
Το πλέον διαδεδομένο πρόβλημα, αφορά το κόστος συντήρησης των συγκεκριμένων μοντέλων. Συγκεκριμένα, ένας στους τρεις οδηγούς αναφέρει έντονο προβληματισμό σχετικά με το πως θα καταφέρει να διαχειριστεί το κόστος συντήρησης ενός ηλεκτρικού μοντέλου. Ακόμη, επικρατεί μεγάλη δυσπιστία όσον αφορά τις υποδομές που διατίθενται ως προς την φόρτιση των μοντέλων. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι σε παγκόσμια κλίμακα, μόλις το 9% των οδηγών θεωρεί ότι οι δημόσιες υποδομές φόρτισης είναι αρκετές για να εξασφαλίσει τις ανάγκες των ηλεκτρικών οχημάτων. Όσον αφορά την περίπτωση των πολιτών των ΗΠΑ, το ποσοστό όσων «φοβούνται» τις υποδομές φόρτισης, φτάνει το 46%, γεγονός που καταδεικνύει σωρεία άστοχων επιλογών, καθώς πρόκειται για έναν τομέα στον οποίο έχουν δαπανηθεί πάνω από 4,67 δισεκατομμύρια ευρώ.
Από την άλλη, ένας στους τέσσερις θα πήγαινε σε plug-in υβριδικό ή ηλεκτρικό
Είδαμε τα ποσοστά όσων δεν είναι τόσο θερμοί με το σενάριο της μεταπίδησης στην ηλεκτροκίνηση. Όμως, τι λέει η άλλη πλευρά και που κυμαίνονται τα ποσοστά όσων θα τολμούσαν το «βήμα» αυτό; Όπως αποτυπώνεται στην ίδια έρευνα, το 38% των κατόχων μη ηλεκτρικών οχημάτων θα ήταν «ανοικτοί» στην προοπτική απόκτησης ενός υβριδικού plug-in ή ενός ηλεκτρικού μοντέλου. Το συγκεκριμένο ποσοστό ανέβηκε, έστω και μόλις κατά 1%, σε σχέση με το περασμένο έτος, φτάνοντας το 38%, καταδεικνύοντας ότι το αγοραστικό κοινό έχει αρχίσει να «σπάει» στα δύο όσον αφορά τους φίλους και εχθρούς της ηλεκτροκίνησης.
Στην έρευνα συμμετείχαν οδηγοί από 15 διαφορετικές χώρες
Η McKinsey & Co είναι μια εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών. Πρόκειται για την εταιρεία η οποία «έτρεξε» την έρευνα αυτή, η οποία διήρκεσε για δύο έτη. Στα πλαίσια αυτά, έθεσε περίπου 200 ερωτήσεις σε περισσότερους από 30.000 καταναλωτές οι οποίοι προέρχονται από 15 διαφορετικές χώρες. Χώρες οι οποίες παίζουν τεράστιο ρόλο στην παγκόσμια αγορά, καθώς αυτές αποτελούν πάνω από το 80% του παγκόσμιου όγκου πωλήσεων. Για να δούμε αν μια τόσο μεγάλη έρευνα καταφέρει να αποτελέσει αντικείμενο μελέτης των μεγάλων εταιρειών της αγοράς και πως αυτή θα επηρεάσει τις επιχειρηματικές στρατηγικές τους.
Σχολιάστε |