Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos

Η Nissan παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή του GT-R, για δεύτερη φορά μετά το facelift του 2011. Ήδη, το αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο του στη Διεθνή Έκθεση της Νέας Υόρκης, ώστε από το καλοκαίρι η διάθεσή του να ξεκινήσει στις αγορές.

Παρουσίαση: Nissan GT-R

25/4/2016

Το καλοκαίρι ξεκινά η διάθεση του ανανεωμένου Nissan GT-R, που έρχεται με βελτιωμένη αεροδυναμική, περισσότερη δύναμη και ένα πιο πολυτελές εσωτερικό με καλύτερη εργονομία.

Το Nissan GT-R συμπληρώνει φέτος 9 χρόνια παρουσίας στην κορυφή όχι μόνο της γκάμας της ιαπωνικής μάρκας, αλλά και μεταξύ των απανταχού supercars του πλανήτη. Το αυτοκίνητο, από την πρώτη στιγμή του λανσαρίσματός του, έκλεψε τις εντυπώσεις με τα ψαγμένα μηχανολογικά και τεχνικά του χαρακτηριστικά, αλλά και παράλληλα, με τη δυνατότητά του να προσφέρει μοναδικές στιγμές οδηγικής ευχαρίστησης στον τυχερό κάτοχό του, δίνοντάς του επιπλέον την ευκαιρία να αντιπαρατεθεί και κυρίως, να βγει νικητής στην κόντρα με οποιοδήποτε από τα φημισμένα (και πιο ακριβά) supercars της εποχής μας.

Η επιτυχία του, εξαργυρώθηκε από τη Nissan σε επίπεδο πωλήσεων, αλλά και κυρίως στη συνέχεια μιας παράδοσης φανατικών οπαδών που ήδη είχε δημιουργήσει το προηγούμενο Nissan Skyline GT-R. Φθάνοντας στο σήμερα, η Nissan παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή του κορυφαίου της μοντέλου, για δεύτερη φορά μετά το facelift του 2011. Ήδη, το αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο του στη Διεθνή Έκθεση της Νέας Υόρκης, ώστε από το καλοκαίρι η διάθεσή του να ξεκινήσει στις αγορές.

Μικροαλλαγές στην εμφάνιση-Βελτίωση αεροδυναμικής
Στην εμφάνιση, οι αλλαγές στο γνωστό αμάξωμα του Nissan GT-R επικεντρώνονται στη φρεσκαρισμένη γρίλια της μάσκας με ματ χρώμιο, το νέο καπό με τις τονισμένες νευρώσεις και το νέο σπόιλερ χαμηλά στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Ξεχωρίζει επίσης και η νέα, πιο αεροδυναμική σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα, αλλά και οι νέοι πλαϊνοί ώμοι, επίσης για βελτίωση της αεροδυναμικής. Συνολικά, η Nissan ανακοινώνει ότι οι αλλαγές στο αμάξωμα βελτίωσαν το συντελεστή οπισθέλκουσας του GT-R, χωρίς να αλλάζουν τα δεδομένα στο πεδίο του κάθετου αεροδυναμικού φορτίου (downforce), ώστε να μην επηρεαστεί η σταθερότητα του GT-R στις πολύ υψηλές ταχύτητες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις