autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Peugeot 307: Από την πόλη στο WRC
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Peugeot 307: Από την πόλη στο WRC

24/9/2024

Το Peugeot 307 έδωσε το έναυσμα για τη νέα γενιά των μικρομεσαίων Peugeot, και ξεχώρισε για την εμφάνισή του που παρέπεμπε σε πολυμορφικό. Το 307 CC είναι και το μόνο cabrio που έτρεξε σε WRC. Κέρδισε κι όλας.

Η ιστορία του Peugeot 307

Το Peugeot 307 είναι ένα αυτοκίνητο που έχει χαράξει τη δική του πορεία στους ελληνικούς –και όχι μόνο- δρόμους. Ο διάδοχος του 306 και προπάτορας του Peugeot 308 έκανε την εμφάνισή του το 2001 και ήταν σε παραγωγή μέχρι το 2008.

Το προοίμιο του Peugeot 307 έκανε την εμφάνισή του το 2000 στο Σαλόνι του Παρισιού, και ονομαζόταν «307 Prométhée». Το εκθεσιακό όχημα έδειξε πώς θα είναι τα νέα μικρομεσαία μοντέλα της γαλλικής εταιρείας, κάτι που επιβεβαιώθηκε την επόμενη χρονιά με το μοντέλο παραγωγής.

Η εμφάνιση του Peugeot 307 θύμιζε πολυμορφικό




Η εμφάνιση του Peugeot 307 απείχε παρασάγγας από αυτή του παλαιότερου 306. Σχεδιαστής του είναι ο Τούρκος Murat Günak, ο οποίος ακολούθησε διαφορετική πορεία από αυτή που είχαμε συνηθίσει από τα προηγούμενα μοντέλα που ήταν έργα του Pininfarina.

Εμπρός, τα φανάρια θύμιζαν αυτά του Peugeot 206, αλλά από εκεί και έπειτα τα πράγματα ήταν ολοκαίνουργια. Το καπό ήταν αρκετά επικλινές, όπως αντίστοιχα και το παρμπρίζ. Η οροφή ήταν ψηλή, και έκανε το σύνολο να θυμίζει κάτι από πολυμορφικά αυτοκίνητα.

Η πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε ήταν η ολοκαίνουργια PF2 της PSA, που εγκαινιάστηκε με το 307 και είχε ορισμένα στοιχεία «δανεισμένα» από το πάτωμα του 306. Συνολικά, για την εξέλιξη του μοντέλου η Peugeot επένδυσε 7 εκατομμύρια Γαλλικά Φράγκα, ή αλλιώς πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ.



Το αυξημένο ύψος του μοντέλου είχε θετικό αντίκτυπο στην ευρυχωρία της καμπίνας, κάτι που το έκανε κατάλληλο ως οικογενειακό όχημα.
Το Peugeot 307 κέρδισε τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς στην Ευρώπη» το 2002 και ήταν αρχικά διαθέσιμο σε τρεις επιλογές αμαξώματος: Τρίθυρο και πεντάθυρο hatchback, καθώς και σε station wagon έκδοση. Η τελευταία μάλιστα διέθετε δύο παραλλαγές: Την Break και την SW, με τη δεύτερη να έχει τρίτη σειρά καθισμάτων, η οποία ήταν αφαιρούμενη. Για τις αγορές της Κίνας και της Αμερικής, το όχημα απέκτησε και 4θυρη sedan εκδοχή.

Τον Αύγουστο του 2003 η εταιρεία δημιούργησε μία ακόμα παραλλαγή του Peugeot 307, η οποία ήταν φυσικά η δίπορτη και τετραθέσια 307 CC με μεταλλική ανοιγόμενη οροφή, που ήρθε να ανταγωνιστεί σε αυτή τη νέα (για τα δεδομένα της Ευρώπης) κατηγορία και να καλύψει όσους ήθελαν ένα coupe-cabrio αυτοκίνητο με περισσότερη ευρυχωρία από το 206 CC. 

Σελ.
2
Με κινητήρες από 1.400 έως 2.000 κυβικά το Peugeot 307
Σελ.
3
2005: Το Facelift του Peugeot 307
Σελ.
4
Peugeot 307 WRC: Ένα καμπριολέ στα Rally!
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε