Ποια νέα μόδα σε κάνει να μη θες να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο;
Με τόσες αλλαγές στα νέα αυτοκίνητα μαζεμένες, πόσες νέες ιδέες, νέες τεχνολογίες, και νέες μόδες είναι τόσο μάπα, που σε κάνουν να ξενερώνεις με τα καινούργια αυτοκίνητα;
Είναι κάποιες μόδες που δεν μπορείς να αποφύγεις
Θα αγόραζες ποτέ αμάξι που αντί για το δικό του ήχο, παίζει έναν ηχογραφημένο από ηχείο; Όχι μόνο η μόδα αυτή θα γίνει σύντομα ο μόνος ήχος των αυτοκινήτων, αλλά και σήμερα ήδη, πολλά, και όχι απαραίτητα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παράγουν ήχο με διάφορα βοηθήματα. Ξενέρωτο, αλλά δεν είναι δα και το τέλος του κόσμου.
Αυτό με τα κομμένα τιμόνια που ξεκίνησε η Tesla όμως; Εντάξει, κανένα άλλο αμάξι παραγωγής (εκτός από τη Lexus RZ) δεν έχει τέτοιο, και μάλλον δεν κινδυνεύει η αγορά με εκτεταμένη «μόλυνση» από αυτή τη μόδα, όμως ποτέ δεν ξέρεις πότε θα μπεις να οδηγήσεις και θα σου λείπει το μισό τιμόνι. ¶ντε να κάνεις όπισθεν, μανούβρα ή οπισθογωνία. Η Lexus έχει λύσει το πρόβλημα, αφού το τιμόνι είναι ηλεκτρονικό και δεν θέλει πάνω από μία στροφή, τα φθηνά όμως αν την «ψωνίσουν» και τη δουν και αυτά Lexus (ή Tesla), την «κάτσαμε».
Η μεγαλύτερη ξενέρα όμως φαίνεται να είναι οι μόδες που όντως πέρασαν στα περισσότερα μοντέλα παραγωγής, και δεν μπορείς να αποφύγεις εύκολα. Όπως οι πολλές και ακριβές οθόνες, που εκτός του ότι έκαναν την καμπίνα πολύ πιο ακριβή, την έκαναν και πολύ πιο ευπαθή, και για κάποιους πολύ πιο δύσκολη στο χειρισμό. Όμως το μεγαλύτερο ξενέρωμα παραμένει η τιμή, αφού για να έχεις οθόνες, θες δε θες, πρέπει να ρίξεις κάνα-δύο χιλιάρικα ακόμη, σε σχέση με το ίδιο αυτοκίνητο μερικά χρόνια πριν.
Από κει και πέρα, μόδες που βλέπουμε και μπορεί να ξενερώσουν πολλούς, είναι τα τάσια που επιστρέφουν για χάρη οικονομίας αλλά και τα ταμπούρα, ειδικά σε μεγάλα και ακριβά αυτοκίνητα. Δεν είναι πρόβλημα, ούτε τα τάσια, ούτε τα ταμπούρα, όμως όταν δίνεις ένα σκασμό λεφτά, δεν θες ούτε το ένα, ούτε το άλλο, και ας βελτιώνουν τα μεν την κατανάλωση και τα δε τους ρύπους στερεών σωμάτων (από τα φρένα).
¶λλη μόδα είναι οι υαλοκαθαριστήρες που εξαφανίζονται από το πίσω παρμπρίζ. Δες τα Ioniq 5 και Kia EV6 ή το Subaru Solterra, και για χάρη της χαμηλής αεροδυναμικής αντίστασης, το πίσω παρμπρίζ θα μένει βρόμικο. Αν η μόδα, ή για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους στα μη-ηλεκτρικά, η οικονομία, περάσει και σε άλλα μοντέλα, ο πίσω υαλοκαθαριστήρας θα λείψει, και θα λείψει πολύ.
Σχολιάστε |