Πόσο σίγουρος είσαι ότι τα ηλεκτρικά είναι ξενέρωτα αυτοκίνητα;
Διπλάσια ροπή και 40% περισσότερη ιπποδύναμη η βασική EQA σε σχέση με τη GLA.
30% μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή, η εσωτερική σύγκριση του πιο καθημερινού Peugeot 208.
Σου λείπει ο ήχος από το μοτέρ και την εξάτμιση.
Όμως η στιγμιαία επιτάχυνση και το χαμηλό κέντρο βάρους είναι ο ορισμός fun to drive.
Σου λείπει ο ήχος από το μοτέρ και την εξάτμιση
Το μέλλον της αυτοκίνησης είναι μάλλον η πιο συνηθισμένη «καφενειακή» κουβέντα της εποχής για τους απανταχού petrolheads και όχι μόνο. «Τι γνώμη έχεις για τα ηλεκτρικά;». «Θα γίνει τελικά η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ή θα αποτύχει;». Αρκετοί έχουν τις αντιρρήσεις τους. Προσπαθούν, περά από όλα τα υπόλοιπα ζητήματα υποδομών, οικονομικών κλπ. που τους προβληματίζουν και τους κρατούν επιφυλακτικούς, να φανταστούν: πώς είναι δυνατόν να είναι ευχάριστη η οδήγηση σε ένα αυτοκίνητο που δεν ακούγεται το τραγούδισμα του κινητήρα και οι ομοβροντίες της εξάτμισης;
Όμως η στιγμιαία επιτάχυνση και το χαμηλό κέντρο βάρους είναι ο ορισμός fun to drive
Η... μελωδία της ευτυχίας από τον κινητήρα ίσως όντως λείψει σε όλους εμάς που είμαστε λιγότερο ή περισσότερο petrolheads. Πάντως, ο απόκοσμος ήχος ενός ηλεκτροκινητήρα και οι... διαστημικοί ήχοι που αναπαράγουν τα νέα μοντέλα (ουσιαστικά για λόγους ασφαλείας), ενδέχεται να αρέσουν εξίσου στους gadgetάκηδες λάτρεις της τεχνολογίας αλλά και στην πιο αποστασιοποιημένη νέα γένια. Σε κάθε περίπτωση όμως, είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είναι αρκετά πιθανό για οποιονδήποτε ανήκει σε αυτή τη μερίδα, να εκπλαγεί ευχαρίστα όταν τελικά το κάνει. Γιατί στην πράξη, η στιγμιαία επιτάχυνση που χαρακτηρίζει τα ηλεκτροκίνητα, θα σου δώσει σημαντικές ποσότητες αδρεναλίνης. Αντίστοιχα, το πιο ζυγισμένο στήσιμο-που αναγκαστικά έχει η διαρρύθμιση μιας πλατφόρμας που προορίζεται για μπαταριοκίνηση-και το χαμηλό κέντρο βάρους που αυτό συνεπάγεται, θα σου αρέσουν πολύ από την είσοδο που θα κάνεις στην πρώτη κιόλας στροφή.
Διπλάσια ροπή και 40% περισσότερη ιπποδύναμη η βασική EQA σε σχέση με τη GLA
Για κάποιον λόγου χάρη που σκέφτεται την επιλογή μεταξύ μιας «παραδοσιακής» GLA ή μιας μοντέρνας EQA, στα οικογενειακά SUV, το δίλλημα δεν είναι εύκολο. Η διπλάσια ροπή που παράγει ο ηλεκτροκινητήρας της τελευταίας, και άσχετα με την ιπποδύναμη που είναι και αυτή σχεδόν 40% περισσότερη, είναι ικανή να εντυπωσιάσει οποιονδήποτε υποψήφιο αγοραστή αποφασίσει να την κάνει ένα test drive. Ο τρόπος που επιταχύνει από στάση και το κυριότερο εν κινήσει, μπορεί να κάμψει οποιαδήποτε αμφιβολία, περί «ιεροσυλίας» απέναντι στην ιδέα της αυτοκίνησης.
30% μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή, η εσωτερική σύγκριση του πιο καθημερινού Peugeot 208
Και αν το παραπάνω παράδειγμα είναι λίγο πιο «τραβηγμένο» και δεν αφορά τον μέσο οδηγό/αγοραστή, θα μπορούσαμε να αναφερθούμε και σε ένα πιο συνηθισμένο μοντέλο όπως το Peugeot 208. To best seller των Γάλλων, προσφέρει στην ηλεκτρική του έκδοση 30% περισσότερη ιπποδύναμη και σχεδόν άλλη τόση περισσότερη ροπή, στην «εσωτερική» σύγκριση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο 208 των 100 ίππων. Δεδομένου ότι το μοντέλο αυτό προορίζεται για τον κάθε έναν από εμάς και για απολύτως καθημερινή χρήση, δύσκολα κανείς μπορεί να αγνοήσει αυτά τα «ποιοτικότερα» χαρακτηριστικά που έχει η ηλεκτροκίνηση να προσφέρει με το καλημέρα, ακόμη και στον/στην οδηγό της διπλανής πόρτας.
Εσύ τι πιστεύεις; Καταστρέφεται ή βελτιώνεται τελικά η «ιδέα» της αυτοκίνησης με τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα;
Σχολιάστε |