Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4

17/11/2022

Η Plug-in υβριδική Tonale των 280 ίππων ήρθε για να ολοκληρώσει την γκάμα κινητήρων του νέου ιταλικού SUV. Θα γίνει διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού Veloce, Ti και Edizione Speciale πολύ σύντομα.

Σύντομα στην αγορά

Η πρεμιέρα της Alfa Romeo Plug-in Hybrid Q4 Tonale σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της γκάμας του νέου SUV της μάρκας , το οποίο εισάγει την τταλική φίρμα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

4κίνητη με 280 άλογα και ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ.

Η Tonale εφοδιάζεται με ένα σύνολο που προσφέρει κορυφαία αποδοτικότητα, με σεβασμό την ίδια στιγμή στον ιδιαίτερο χαρακτήρα της μάρκας. Με συνολική απόδοση 280 ίππων, το Plug-in υβριδικό σύστημα αποτελείται από ένα turbo μοτέρ 1,3 λίτρων με ισχύ 180 άλογα που συνδυάζεται με αυτόματη μετάδοση 6 σχέσεων, το οποίο κινεί τους εμπρός τροχούς, έναν ηλεκτροκινητήρα 90 kW και 250 Nm ροπής που είναι τοποθετημένος στους πίσω τροχούς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 15,5 kWh που προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 80χλμ. μέσα στην πόλη. Λαμβάνοντας υπόψη το ρεζερβουάρ της βενζίνης και την ηλεκτρική του αυτονομία, η Tonale στην έκδοση αυτή μπορεί να κινηθεί για πάνω από 600 χλμ. χωρίς να σταματήσει. Οι εκπομπές CO2 των 26 γρμ./χλμ. μειώνουν τις εκπομπές της γκάμας της Tonale κατά 40%, ενώ η μέση κατανάλωση της έκδοσης στον κύκλο WLTP είναι μόλις 1,14 λτ./100χλμ. Η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από 2,5 ώρες.

Η χαμηλή κατανάλωση και οι χαμηλές εκπομπές ρύπων, συνδυάζονται με υψηλή ισχύ 280 ίππων και  καταιγιστικές επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να πετυχαίνεται σε 6,2 δλ. και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 135 χλμ./ώρα στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και τα 206 χλμ./ώρα υβριδικά.

Νέα modes για την Plug-in υβριδική Tonale

Για την υποστήριξη του συστήματος τετρακίνησης Q4, αλλά και συνολικότερα του νέου Plug-in Hybrid συστήματος, το σύστημα παραμετροποίησης έχει επαναπροσδιοριστεί. Τώρα, υπάρχει η επιλογή “Dynamic”, η οποία στοχεύει στη μέγιστη απόδοση και των δύο κινητήρων, η επιλογή “Natural” που βελτιστοποιεί τη λειτουργία για όσο το δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση και η επιλογή “Advance Efficiency” που είναι ιδανική για την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Ακόμα, η λειτουργία E-Save επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας -εκτός από την ανάκτηση κατά την επιβράδυνση- και από τον κινητήρα.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε