Από τη Γερμανία ξεκινά το ταξίδι του στις ευρωπαϊκές αγορές το νέο Opel Astra Sports Tourer Electric, με τη μάρκα να ανακοινώνει τις πρώτες τιμές του ηλεκτρικού βάγκον.
Στάνταρ οι οθόνες - καλός εξοπλισμός
Το Astra Sports Tourer Electric είναι εξοπλισμένο με πολλά χαρακτηριστικά άνεσης ως στάνταρ. Αυτά περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων κλιματισμό, φωτισμό LED και το πλήρως ψηφιακό Pure Panel πιλοτήριο με δύο οθόνες 10 ιντσών, μία ως πίνακα οργάνων και ακόμα μία για το σύστημα infotainment.
Στην σπορτίφ έκδοση GS, το εξωτερικό εκτός από τα μαύρα καπάκια των καθρεπτών και τις ελαφριές ζάντες 18 ιντσών, διαθέτει μαύρη οροφή, μαύρα χαρακτηριστικά και το γυαλιστερό μαύρο έμβλημα της Opel όπως και τα γράμματα «Astra» στο πίσω μέρος. Εξοπλιστικά το Opel Astra Sports Tourer Electric στην έκδοση GS προσθέτει ανάμεσα από άλλα το εργονομικό σπορ κάθισμα Active με πιστοποίηση AGR και την κάμερα Intelli-Vision 360 μοιρών που προσφέρει πανοραμική θέα.
156 ίπποι και 270 Nm ροπή
Το ηλεκτρικό Astra (5θυρο) όπως και το Astra Sports Tourer, είναι μηχανικά συνδεδεμένα με το Peugeot E-308. Ως εκ τούτου λαμβάνουν ένα ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί τους μπροστά τροχούς. Η ισχύς τους ανέρχεται στους 156 ίππους και η ροπή στα 270 Nm. Η τελική ταχύτητα και στο hatchback και βάγκον ηλεκτρικό Astra φτάνει τα 170 χλμ./ώρα. Σε ότι αφορά την αυτονομία, το ηλεκτρικό Astra μπορεί να καλύψει 413 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί φόρτιση, ενώ εξοπλίζεται με μπαταρία 54 kWh, με χρησιμοποιήσιμη χωρητικότητα 51 kWh.
Χρειάζεται περίπου μισή ώρα για να φορτίσει στο 80 τοις εκατό όταν είναι συνδεδεμένη με σταθμό DC 100 kW. Στην περίπτωση οικιακής φόρτισης σε wallbox έχει τη δυνατότητα υποδοχής έως 11 kW βάσει του onboard charger.
Πορτμπαγκάζ για 516 λίτρα
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως το Opel Astra Sports Tourer Electric μπορεί να φιλοξενήσει 516 λίτρα στο πορτμπαγκάζ, ενώ μόλις πέσουν τα καθίσματα ο χώρος αυξάνεται στα 1.553 λίτρα.