SEAT: Ετοιμάζει τα ήπια υβριδικά Ibiza και Arona
Το είπε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της SEAT
Το 2025 θα ντεμπουτάρουν αμφότερα
«Το 90% της αγοράς δεν ζητάει ηλεκτρικά», ανέφερε
«Δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε τον κόσμο να οδηγεί ηλεκτρικά», είπε
Συνεχίζουν αλλά γίνονται ήπια υβριδικά τα Ibiza και Arona
Η στρατηγική της SEAT (και της CUPRA) είναι συνυφασμένη με τον πλήρη εξηλεκτρισμό, αλλά όπως φαίνεται αυτό δεν αναμένεται να γίνει άμεσα. Η ισπανική μάρκα δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει άμεσα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ούτε και τα best-seller μοντέλα της Ibiza και Arona, παρόλο που οι κανονισμοί για τους ρύπους γίνονται ολοένα και πιο αυστηροί. Αυτός είναι ο λόγος που η μάρκα πήρε την απόφαση να φρεσκάρει τα δύο μοντέλα, δίνοντας τους παράλληλα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης.
Το 2025 θα ντεμπουτάρουν τα δύο μοντέλα
Την είδηση αυτή γνωστοποίησε με δηλώσεις του ο ίδιος ο επικεφαλής της ισπανικής φίρμας, Wayne Griffiths. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SEAT υπογράμμισε πως η μάρκα του θα ακολουθήσει το παράδειγμα του Volkswagen Polo, το οποίο αναμένεται να αναβαθμιστεί για να είναι σύμφωνο με τους επερχόμενους και πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 7, που αναμένεται να ισχύσουν τη νέα χρονιά.
«Θα σας δείξουμε τον επόμενο χρόνο τις νέες εκδόσεις του Ibiza και του Arona», είπε αρχικά ο Griffiths και συνέχισε: «Εμείς, όπως και η Volkswagen, θέλουμε να επεκτείνουμε τον κύκλο ζωής αυτών των αυτοκινήτων, κατά τη διάρκεια του Euro 7 αλλά και να επεκτείνουμε τον υβριδισμό, γιατί αυτό είναι που λείπει. Τα υβριδικά μοντέλα».
«Δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε τον κόσμο να οδηγεί ηλεκτρικά»
Κλείνοντας, ο Wayne Griffiths ξεκαθάρισε πως οι επενδύσεις που θα γίνουν πάνω στο Ibiza και το Arona για να συνεχίσουν ως ήπια υβριδικά, δεν αποτελεί υποχώρηση των SEAT/ CUPRA, από το πλάνο εξηλεκτρισμού. Ξεκαθάρισε, όμως, πως οι επενδύσεις αυτές γίνονται για να ανταποκριθεί η εταιρεία στο σχεδόν 90% της αγοράς, που ζητά άλλους τύπους συστημάτων μετάδοσης κίνησης και όχι αμιγώς ηλεκτρικά.
«Δεν πρόκειται να παρεκκλίνουμε από την ηλεκτροκίνηση ως κατεύθυνση. Δεν αμφισβητούμε τον στόχο να φτάσουμε σε μηδενικές εκπομπές ρύπων όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Πρέπει όμως να είμαστε ευέλικτοι στην πορεία και δεν μπορούμε να είμαστε δογματικοί. Δεν μπορούμε να αναγκάσουμε τους καταναλωτές να οδηγούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα», κατέληξε.