Στο πλάνο της Hyundai προσιτό ηλεκτρικό Ν μοντέλο
Αποκαλυπτικός σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος Ν της Hyundai.
Πιο μικρό και προσιτό από το Ioniq 5 N.
Θα βασίζεται σε αρχιτεκτονική 800 βολτ, καθώς τα 400 βολτ δεν είναι αρκετά.
Δεν έχει παρθεί καμία απόφαση επί του παρόντος.
Αποκαλυπτικός σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος Ν της Hyundai
Το τμήμα επιδόσεων Ν της Hyundai έχει στις σκέψεις του να κατασκευάσει ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο ωστόσο θα είναι παράλληλα προσιτό στην αγορά του για να απευθύνεται σε όσο το δυνατόν περισσότερους αγοραστές. Την είδηση αυτή αποκάλυψε με δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος Ν της κορεατικής μάρκας, Albert Biermann, υπογραμμίζοντας πως το «καυτό» ηλεκτρικό θα είναι μικρότερο από το Ioniq 5 N, που έχει παρουσιάσει ήδη η μάρκα.
Πιο μικρό και προσιτό από το Ioniq 5 N
Ο Albert Biermann θεωρεί πως η παραγωγή προσιτών αυτοκινήτων απόδοσης είναι εξαιρετικά σημαντικά για την κορεατική μάρκα, όπως ξεκαθάρισε σε δηλώσεις του μιλώντας σε Μέσα του εξωτερικού: «Αυτό το μικρότερο N ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε. Διαφορετικά, αφήνουμε τους πελάτες μας στο σκοτάδι. Πρέπει να βρούμε κάτι μικρότερο και πιο προσιτό, από το Ioniq 5 N».
Θα βασίζεται σε αρχιτεκτονική 800 βολτ, καθώς τα 400 βολτ δεν είναι αρκετά
Συνεχίζοντας, ο Biermann άφησε να εννοηθεί πως όταν το προσιτό Ν ηλεκτρικό φτάσει θα εξοπλίζεται από ηλεκτρικό σύστημα 800 volt για να καλύψει τις απαιτήσεις τόσο της καθημερινής χρήσης, όσο και τους εκείνους που θα αποφασίσουν να τρέξουν στην πίστα. «Αν είναι αυτοκίνητο N, θα θέλετε να πάτε και στην πίστα ακόμα και για 15 ή 20 λεπτά. Αν πας με ηλεκτρικό σύστημα 400 βολτ η αποτελεσματικότητα θα είναι κακή. Αν σκέφτεστε ένα αυτοκίνητο τύπου i30 σε ηλεκτρικό Ν, τα 400 βολτ δεν είναι κατάλληλα», ανέφερε. Παίρνοντας ως δεδομένο ότι τα Ioniq 5 και 6 είναι τα μικρότερα αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίζονται από την πλατφόρμα Global Modular Platform, ένα μικρότερο ηλεκτρικό με φόρτιση 800 βολτ δεν είναι επί του παρόντος εφικτό. Ως εκ τούτου, πιθανότατα θα απαιτήσει την Integrated Modular Architecture (IMA) πλατφόρμα, που αναμένεται να φτάσει το 2025.
Δεν έχει παρθεί καμία απόφαση επί του παρόντος
Τέλος, ο Biermann γνωστοποίησε πως είναι αποφασισμένος να δημιουργήσει το προσιτό ηλεκτρικό Ν και πως ασκεί πιέσεις στη μάρκα να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Επί του παρόντος δεν έχει παρθεί καμία απόφαση, αλλά πρόσθεσε πως η Hyundai έχει κάποιες ιδέες για το μέγεθος του αυτοκινήτου. Περισσότερες πληροφορίες θα υπάρχουν προσεχώς!