autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τέλος οι κινητήρες εσωτερικής καύσης; Όχι για τη Renault

Τέλος οι κινητήρες εσωτερικής καύσης; Όχι για τη Renault

Τέλος οι κινητήρες εσωτερικής καύσης; Όχι για τη Renault

7/8/2024

Επενδύει ακόμη στους θερμικούς κινητήρες η Renault.
2040: Όχι κάτω από το 40% τα αυτοκίνητα με κινητήρα υβριδικό ή φυσικού αερίου.
Ηλεκτρικοί και θερμικοί κινητήρες σε κάθε κατηγορία.
«Ακολουθούμε τις τάσεις της αγοράς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Renault.

Επενδύει ακόμη στους θερμικούς κινητήρες η Renault

Η Renault θα συνεχίσει να έχει κινητήρες εσωτερικής καύσης στη γκάμα της για την επόμενη δεκαετία, ενώ παράλληλα ελπίζει να προσφέρει στους καταναλωτές μια ξεχωριστή σειρά ηλεκτρικών οχημάτων. Η διμερής στρατηγική αποκαλύφθηκε πρόσφατα από τον διευθύνοντα σύμβουλο της μάρκας, Fabrice Cambolive. Η γαλλική εταιρεία ελπίζει πως αυτή η προσέγγιση θα της επιτρέψει να αντιδράσει στις τάσεις της αγοράς μετά την επιβράδυνση της υιοθέτησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
 

2040: Όχι κάτω από το 40% τα αυτοκίνητα με κινητήρα υβριδικό ή φυσικού αερίου

Σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές, η Renault ήταν σχετικά προσεκτική στην ανακοίνωση των φιλοδοξιών της σχετικά με την επικράτηση των ηλεκτρικών. Το 2022, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Luca de Meo προέβλεψε ότι η ευρωπαϊκή γκάμα της Renault θα αποτελείται αποκλειστικά από ηλεκτρικά μέχρι το τέλος της δεκαετίας, αλλά πρόσθεσε ότι αυτό θα εξαρτηθεί τελικά από τις συνθήκες της αγοράς. Σε ευρύτερη κλίμακα, εκπρόσωποι της εταιρείας δήλωσαν ότι δεν προβλέπουν έναν κόσμο όπου τα οχήματα φυσικού αερίου και τα υβριδικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 40% της αγοράς το 2040.
 

Ηλεκτρικοί και θερμικοί κινητήρες σε κάθε κατηγορία

Τώρα, φαίνεται ότι η Renault είναι ακόμη λιγότερο αισιόδοξη για τις προοπτικές της ηλεκτροκίνησης. Μιλώντας στο Automotive News Europe στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ο Cambolive είχε δηλώσει ότι η γαλλική μάρκα θα προσφέρει επιλογές μεταξύ ηλεκτρικών και θερμικών κινητήρων (με υβριδική τεχνολογία) σε κάθε κατηγορία.
 

«Ακολουθούμε τις τάσεις της αγοράς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Renault

«Για μένα, το ερώτημα δεν είναι να έχουμε ή όχι μόνο ηλεκτρικά στη γκάμα μας το 2030. Θα ακολουθήσουμε τις τάσεις της αγοράς με δύο πολύ ανταγωνιστικές εκδοχές στη γκάμα μας για κάθε κατηγορία», δήλωσε ο Cambolive. Η δήλωση αυτή σημαίνει πως μοντέλα όπως το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech θα πωλούνται παράλληλα με το Clio με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε