Τέλος οι ψεύτικες εξατμίσεις για την Audi
Η εταιρεία άκουσε τα σχόλια των πελατών.
Αληθινές εξατμίσεις (απολήξεις) σε όλα τα νέα μοντέλα.
Περιττοί αριθμοί για τα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, ζυγοί για τα ηλεκτρικά.
Αμιγώς ηλεκτρική η γκάμα της Audi ως το 2033.
Η εταιρεία άκουσε τα σχόλια των πελατών
Κατά την προηγούμενη δεκαετία, η Audi ανέπτυξε τη συνήθεια να τοποθετεί ψεύτικες απολήξεις εξάτμισης σε ορισμένα μοντέλα της. Το πετρελαιοκίνητο S5 που πωλείται στην Ευρώπη ήταν ίσως ο χειρότερος «παραβάτης», αλλά τα και τα SQ5 και S6 δεν πηγαίνουν πίσω. Οι ψεύτικες απολήξεις ανήκουν πλέον στο παρελθόν, καθώς η Audi δεσμεύτηκε να απαλλαγεί από την αμφιλεγόμενη ρύθμιση.
Μιλώντας με το περιοδικό Auto Express, ένας εκπρόσωπος της Audi υποσχέθηκε ότι τα μελλοντικά αυτοκίνητα με τη νέα αρχιτεκτονική Premium Platform Combustion (PPC) θα χρησιμοποιούν «λειτουργικές απολήξεις». Τα νέα ακολουθούν τα «σχόλια των πελατών», που μάλλον σημαίνει ότι οι άνθρωποι δεν ενθουσιάστηκαν με το ψεύτικο σύστημα απολήξεων.
Αληθινές εξατμίσεις (απολήξεις) σε όλα τα νέα μοντέλα
Σε περίπτωση που δεν το έχετε παρατηρήσει, όλο και περισσότερα αυτοκίνητα έχουν απολήξεις εξάτμισης κρυμμένες κάτω από τον προφυλακτήρα. Η Audi θέλει να τις αναδείξει στα νέα της αυτοκίνητα με βάση την PPC. Μένει να δούμε αν τα μικρότερα οχήματα στην πλατφόρμα MQB θα ακολουθήσουν το παράδειγμα. Αν η γερμανική μάρκα θέλει να έχει μια συνεκτική σχεδίαση σε όλη τη γκάμα, τα πιο οικονομικά οχήματα θα πρέπει επίσης να έχουν πραγματική ρύθμιση.
Αρκετά ακόμη μοντέλα με βάση τη PPC βρίσκονται καθ' οδόν, συμπεριλαμβανομένων των Q5, A7 και Q7. Και τα τρία είναι πιθανό να κυκλοφορήσουν χωρίς τις φανταχτερές ψεύτικες απολήξεις της εξάτμισης. Ένα μεγαλύτερο SUV, προσωρινά γνωστό ως Q9, έρχεται ως καθυστερημένη απάντηση στις BMW X7 και Mercedes GLS.
Περιττοί αριθμοί για τα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, ζυγοί για τα ηλεκτρικά
Η μάρκα με έδρα το Ingolstadt αλλάζει την ονοματολογία της, μεταφέροντας όλα τα αυτοκίνητα με μοτέρ εσωτερικής καύσης σε περιττούς αριθμούς και τα ηλεκτρικά σε ζυγούς αριθμούς. Γι' αυτό και το παλιό A4 έχει δώσει τη θέση του στο νέο A5. Η επόμενη γενιά του A6 με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ θα γίνει το A7. Αυτό θα επιτρέψει στην Audi να λανσάρει ένα πλήρως ηλεκτρικό A6, με ένα μικρότερο A4 χωρίς κινητήρες εσωτερικής καύσης να έρχεται αργότερα μέσα στη δεκαετία, πιθανότατα μετά το ηλεκτρικό Α8.
Αμιγώς ηλεκτρική η γκάμα της Audi ως το 2033
Ούτως ή άλλως, οι πραγματικές απολήξεις στις εξατμίσεις δεν θα υπάρχουν για πολύ ακόμα. Αν δεν υπήρξε αλλαγή σχεδίων, η Audi εξακολουθεί να σκοπεύει να γίνει αμιγώς ηλεκτρική μέχρι το 2033. Η παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα μπορούσε να συνεχιστεί για κάποιο χρονικό διάστημα στην Κίνα, ανάλογα με την τοπική ζήτηση.